Hier precies omgekeerd: geen draadloze telefoons, wel draadloos internet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ken iemand (een moeder van een vriend) die geen draadloos internet wilt omdat ze bang is voor de straling![]()
En dan wel draadloze DECT-telefoons hebben overal in huis.
Sadnessquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:00 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Hier precies omgekeerd: geen draadloze telefoons, wel draadloos internet.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:57 schreef Xandrar het volgende:
dus toch maar weer is mn gezicht laten zien
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Bitty!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?
Gekookte melk geven aan babies gaan ze dood van hoor(hoop ik)
ik zal je moeder wel wat mannelijk straling gevenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:57 schreef Xandrar het volgende:
Lief dagboek,
Ik was dit weekend weer eens bij mn ouders (vaderdag morgen, dus toch maar weer is mn gezicht laten zien). Nu merkte ik een nieuwe gewoonte op van mn moeder: ipv melk op te warmen in de magnetron, warmde ze de melk op in een pannetje.
Wereldschokkend nieuws natuurlijk, dus dat moest ik navragen waarom ze dat deed.
Blijkt dat ze van mening is dat de straling van de magnetron in de melk achterblijft, en dat schadelijk is als je de melk opdrinkt._!
Samenvatting: Ja.
Klacht: moeder snapt niet hoe een magnetron werkt.
Bonusklacht: Uhm.
Anti-klacht: moeder is wel lief![]()
PS: ja, voor ik stoer de held uit ging hangen op een forum, heb ik haar natuurlijk wel de basisbeginselen der straling uitgelegd, en haar vriendelijk verteld dat ze op dit punt toch wel een beetje dom is.
kquote:
Wat?quote:
Er past hier maar 1 reactie: O RLY?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:26 schreef F04 het volgende:
Die straling is wel ideaal om eten op te warmen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |