quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:48 schreef appelsjap het volgende:
Waarom word magnetron eten zo snel weer koud? Ik merk dat de laatste tijd steeds vaker, mijn magnetron eten word snel koud maar normaal eten blijft gewoon lang lekker warm.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magnetron_(oven).quote:Voor het smakelijk bereiden van voedsel is de magnetron volgens velen niet zo geschikt. Doordat de warmte gelijkmatig in de buitenste 2 cm van het gerecht ontstaat, is er geen korstvorming en ook geen lokale grote verhitting die voor een krokant laagje kan zorgen.
Zou ook liever hebben dat ik er geen opmerkingen over hoefde te maken en dat er gewoon geen spelfouten gemaakt werden.quote:
Ja klopt, ik maak normaal nooit dt fouten, mja nu wel. Kan gebeurenquote:
Mja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja klopt, ik maak normaal nooit dt fouten, mja nu wel. Kan gebeuren
juist niet. met opwarmen met de magnetron blijft het voedsel vochtig, dat warme vocht verdampt en neemt de warmte mee. daarom is t ook nooit knapperig en wél taaiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef Meddo het volgende:
omdat in de magnetron veel vocht verdwijnt?
Dat is geen gradenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef FastFox91 het volgende:
Ik doe meestal een maaltijd 5 min 600 graden, dan even alles opnieuw mengen en dan weer 2/3 min 600 graden. Magnetron verwarmt ook van binnenuit, dus binnen is het eerder warm dan buiten.
600 graden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef FastFox91 het volgende:
Ik doe meestal een maaltijd 5 min 600 graden, dan even alles opnieuw mengen en dan weer 2/3 min 600 graden. Magnetron verwarmt ook van binnenuit, dus binnen is het eerder warm dan buiten.
Ja, wist niet wat het was dus ik zei maar graden. Maar het is Watt toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Dat is geen gradenbij 600 graden zou t allang verkoold zijn
Goede magnetron, waar koop je die?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:41 schreef FastFox91 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |