Kan je dat opmeten? Ik denk zelf dat het een 58 mm is. De reden van verkoop is dat ik een zonnebril op sterkte heb gekocht (voor het autorijden etc..)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:31 schreef Swindler het volgende:
is dat de 58 mm of 62 mm ? en waarom doe je hem nu al weg ?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
heb je enige garantie dat die echt is?
Er staat toch een logo op het rechter glas? Of bedoel je die niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik weet niet of het bij allemaal is maar ik mis hier bijvoorbeeld al het rayban logotje wat bij mijn eigen rayban in het glas gegraveerd staat. En moet je voor de gein op ebay kijken hoeveel goed nep er te koop staat.
nee dat zit aan de zijkant in het glas gegrafeerd maar het kan zijn dat dat niet zo is bij dit model of bij een ouder modelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Er staat toch een logo op het rechter glas? Of bedoel je die niet?
Alle modellen hebben dat. Misschien die van 20 jaar geleden niet, maar mijn pa heeft een vrij oude (zeker wel 10 jaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee dat zit aan de zijkant in het glas gegrafeerd maar het kan zijn dat dat niet zo is bij dit model of bij een ouder model
Nee tegen de verkoperquote:Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Mr.Unstoppable het volgende:
Je hebt het toch niet tegen mij he?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik weet niet of het bij allemaal is maar ik mis hier bijvoorbeeld al het rayban logotje wat bij mijn eigen rayban in het glas gegraveerd staat.
Wil niet lullig doen, maar ik heb gisteren een exemplaar van Dealperfect binnegekregen waarvan het glas gegraveerd is en de neusbrug ook tekst bevat. 't Is dat ik weet dat het geen echte is, maar zelfs ik zou kunnen gaan twijfelen...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:23 schreef t1m0k het volgende:
Kan je een fotootje maken van de onderkant van de neusbrug? Daaraan kun je zien of hij echt is of niet!
Er is geen bon omdat ik 'm waarschijnlijk heb weggegooid. Gekocht bij de opticien in Nederland.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef r3gi3boy het volgende:
40 EU incl. geboden. Waarom geen bon, wanneer gekocht, je zegt geen zichtbare krassen, alsof ze er wel opzitten alleen niet op het oog zichtbaar zijn?
edit: kun je bewijzen of hij echt is inderdaad
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:23 schreef t1m0k het volgende:
Kan je een fotootje maken van de onderkant van de neusbrug? Daaraan kun je zien of hij echt is of niet!
Klopt,. in die van mij staat ook rb in t glas in de hoek gegraveerd met een miniscule puntjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik weet niet of het bij allemaal is maar ik mis hier bijvoorbeeld al het rayban logotje wat bij mijn eigen rayban in het glas gegraveerd staat. En moet je voor de gein op ebay kijken hoeveel goed nep er te koop staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |