Hoeveel mensen in Nederland hebben er nou een creditcard?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:01 schreef postmortum het volgende:
klacht: Stelletjes paupers zonder creditcard die gratis boodschappen doen
wie nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in Nederland hebben er nou een creditcard?
Beargumenteer.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:01 schreef postmortum het volgende:
want die gratis boodschappen worden doorberekend aan de andere klanten.
Dan maar plebs. Ik heb geen CC nodig omdat ik het fatsoenlijk van mijn eigen geld kan betalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie niet![]()
of begeef jij je onder het plebs , iedereen hier in klb heeft een cc
ste·len stal, h gestolen iets dat ve ander is wegnemen om het voor zichzelf te houdenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:01 schreef postmortum het volgende:
Er zijn dus werkelijk mensen die gratis boodschappen gaan doen bij de AH en daar ook nog trots op zijn. Dat heet gewoon stelen hoor , want die gratis boodschappen worden doorberekend aan de andere klanten.
Een creditcard is echt niet bijzonder hoor, ik kreeg er al eentje bij mijn Rabo studentenrekening.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in Nederland hebben er nou een creditcard?
Dat heet een pinpasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een creditcard is echt niet bijzonder hoor, ik kreeg er al eentje bij mijn Rabo studentenrekening.
Op zich wel een handig ding voor internetaankopen
Tja een Pool, wat had je anders verwacht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:06 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
ste·len stal, h gestolen iets dat ve ander is wegnemen om het voor zichzelf te houden
Leer Nederlands dude, het is geen stelen
Gratis? Waarom krijg ik er dan geen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de Rabobank krijg je creditcard en een pinpas
3 euro per kwartaal kost hetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gratis? Waarom krijg ik er dan geen?
denk je niet dat zulke bedrijven niet rijk genoeg zijn om dit soort speldenprikken op te kunnen vangen??quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:01 schreef postmortum het volgende:
Er zijn dus werkelijk mensen die gratis boodschappen gaan doen bij de AH en daar ook nog trots op zijn. Dat heet gewoon stelen hoor , want die gratis boodschappen worden doorberekend aan de andere klanten.
ligt aan je opleiding alleen studenten met hbo of hoger kregen ze toen ik hem kreegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gratis? Waarom krijg ik er dan geen?
Tegenwoordig kun je de kaart al krijgen wanneer je studiefinanciering ontvangt, dus zelfs MBOérs kunnen de kaart aanvragen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ligt aan je opleiding alleen studenten met hbo of hoger kregen ze toen ik hem kreeg
nu snap ik ook waarom het zo misgaat bij de bankenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:17 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je de kaart al krijgen wanneer je studiefinanciering ontvangt, dus zelfs MBOérs kunnen de kaart aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |