Yup...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef Meddo het volgende:
En nog smaakt het beter dan heineken of amstel
- was er te lam voorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Moet je ook niet schoonmaken maar terugbrengen, krijg je zo een nieuwe.
Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:43 schreef Rosbief het volgende:
Bier kopen bij AH![]()
Heb hier nog 16 gratis kratten Brand in de schuur staan.
Ik roep gewoon wat nu hoor. Komt 'ie! Schimmelkaas!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef Appelknaller het volgende:
Schimmel= heel het product weggooien.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef Meddo het volgende:
En nog smaakt het beter dan heineken of amstel
heel het product weggooien = bierverspilling...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:47 schreef Appelknaller het volgende:
Schimmel= heel het product weggooien.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Ruud het volgende:
Misschien was Qwea er langs gelopen...
Nou schimmels maken gifstoffen aan, mycotoxinen heet dat met een mooi woord. Wat nou vervelend is aan deze mycotoxinen is dat ze mutageen zijn, mutageen is een mooi woord voor dat het je dna verneukt. Wat deze verandering van je dna inhoud is dat je een grotere kans hebt om kanker te krijgen. Maar aan de andere kant, waar krijg je nou geen kanker vanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:52 schreef Tommyjunk het volgende:
[..]
heel het product weggooien = bierverspilling...
Grolschquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef beertenderrr het volgende:
grolsch en lekker bier drinken in 1 zin
ja en als ik ergens kanker van moet krijgen, dan maar van bier...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Nou schimmels maken gifstoffen aan, mycotoxinen heet dat met een mooi woord. Wat nou vervelend is aan deze mycotoxinen is dat ze mutageen zijn, mutageen is een mooi woord voor dat het je dna verneukt. Wat deze verandering van je dna inhoud is dat je een grotere kans hebt om kanker te krijgen. Maar aan de andere kant, waar krijg je nou geen kanker van. Wel zonde van t bier overigens dat ben ik met je eens.
Of hij wordt gewoon Schimmel Man!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:57 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Nou schimmels maken gifstoffen aan, mycotoxinen heet dat met een mooi woord. Wat nou vervelend is aan deze mycotoxinen is dat ze mutageen zijn, mutageen is een mooi woord voor dat het je dna verneukt. Wat deze verandering van je dna inhoud is dat je een grotere kans hebt om kanker te krijgen. Maar aan de andere kant, waar krijg je nou geen kanker van. Wel zonde van t bier overigens dat ben ik met je eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |