Dat had ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Moet je perziken uitzoeken die net niet helemaal rijp zijn.
Nee ik wist dat jij wilde meegenieten van mijn klachtquote:
Een paar dagen moet kunnen imo. Bovendien ga ik ze niet allemaal tegelijk opeten, en ik ga ook niet iedere dag terug voor één of twee stuks fruitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou ze eerder op eten volgende keer als ik jou was!
Wat is er zo anders aan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Wilde perziken zijn trouwens nog beter
[ afbeelding ].
Oké dat is wel beter danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Smaken wat zoeter en een wat euh, stevigere structuur of hoe zeg je dat.
Kiwi's zijn ook heerlijkquote:
Pitloze druivenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Frambozen zijn het beste.
Ligt het niet gewoon aan de manier waarop je je perziken bewaard? Misschien dat je daar wat meer details over kunt prijsgevenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
dat pláátje
en nu weer ontopicDit topic is bedoeld om het falen van de AH en haar aanbod in versproducten aan de tand te voelen
Dat zou mogelijk zijn, hetzij ik meerdere dingen heb geprobeerd. Variërend van de koelkast tot een fruitmandje. Het komt ook niet iedere keer voor, maar wel zeer geregeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ligt het niet gewoon aan de manier waarop je je perziken bewaard? Misschien dat je daar wat meer details over kunt prijsgeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |