heel goedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef Flena het volgende:
zoooo ik ben er weer...heb er wel weer genoeg van
tijd om te lamballen
Wou net nog een vliegtuig voor je kappenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best jammer, ik hou wel van een man met lef
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wou net nog een vliegtuig voor je kappen
quote:
in welk bos?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wou net nog een vliegtuig voor je kappen
een glijbaan...dan ga je toch gewoon naar een speeltuin toequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lach maar, wat een mens al niet doet, voor een ritje op de glijbaan
het bos in Essenquote:
hahaha... uh ja.. die tweede dus.. een ik weet niet of het zo goed voor die glijbaan is bedenkendequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een bevestigende een bedenkende of een je neemt me in de maling hrmmmmmm?
sssst gaat ook niet om de glijbaan, maar om de eigenaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:35 schreef Flena het volgende:
[..]
een glijbaan...dan ga je toch gewoon naar een speeltuin toehoef je er ook niet vanalles voor te doen
oooh okquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sssst gaat ook niet om de glijbaan, maar om de eigenaar
stuur es ff wat zon hierheen dan...tis hier echt naadjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:37 schreef ThE_ED het volgende:
zo, zonnetje komt hier langzaam door, dus zo nog ff een stukje wandelen ofzo
lekker binnen op de bank gaan liggen, met een wijntje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Flena het volgende:
[..]
stuur es ff wat zon hierheen dan...tis hier echt naadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als getl0st het ook goed vind.. want als ik de zon hier wegstuur zit hij ook zonder denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Flena het volgende:
[..]
stuur es ff wat zon hierheen dan...tis hier echt naadje
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
lekker binnen op de bank gaan liggen, met een wijntje.als ik nou ga liggen val ik in slaap denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
oh dat vind ie wel goed...en anders komt ie maar hier van de zon genietenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als getl0st het ook goed vind.. want als ik de zon hier wegstuur zit hij ook zonder denk ik
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
als getl0st het ook goed vind.. want als ik de zon hier wegstuur zit hij ook zonder denk ik
als ie mij kan hebben kan ie alles hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hahaha... uh ja.. die tweede dus.. een ik weet niet of het zo goed voor die glijbaan is bedenkende
ok actie:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
al dat gepraat, maar aktie ho maar
had het heul niet over het zonnetjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok actie:
ik stuur zonnetje hier NIET weg
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:41 schreef Flena het volgende:
[..]
als ik nou ga liggen val ik in slaap denk ikhoe wil je wakker gehouden worden dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |