drummer van wie?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is een Mexicaantje dat de drummer van Kaiser Chiefs kusjes wil geven!
Weet ik niet. Wel in vergelijking met Fred Perry, Lacoste, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger (en dan neit die goedkope meuk die je op iedere straathoek kunt kopen), Stone Island, C.P Company etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
In vergelijking met Italiaanse overhemden van ¤300 per stuk misschien.
De verbeelding opwekken dat je verstand van goede kleding hebt en dan met die merken komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Weet ik niet. Wel in vergelijking met Fred Perry, Lacoste, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger (en dan neit die goedkope meuk die je op iedere straathoek kunt kopen), Stone Island, C.P Company etc.
Hoezo de verbeelding opwekken? Omdat ik roep dat de H&M rotzooi is? Die meuk kun je niet vaker dan 5 keer wassen want dan vallen de gaten er al in.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
De verbeelding opwekken dat je verstand van goede kleding hebt en dan met die merken komen
Kwalitatief hoogwaardig en stijlvol. En dan vooral dat laatste.quote:
Kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Kwalitatief hoogwaardig en stijlvol. En dan vooral dat laatste.
Wie wil er nou vrijwillig bij lopen als een reclamebordquote:
Maar iedereen is weer op een andere manier stijlvolquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Kwalitatief hoogwaardig en stijlvol. En dan vooral dat laatste.
Dan moet je niet de goedkope lijnen nemen waar de logo's zo groot als stoeptegels opstaan maar de portemonnee trekken voor de duurdere lijnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:13 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Wie wil er nou vrijwillig bij lopen als een reclamebord
NEE ECHT?quote:
Nee, toch niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:19 schreef termuis het volgende:
[..]
Maar iedereen is weer op een andere manier stijlvolDat is dus nogal subjectief
H&M heeft vaak hele leuke kleding die lekker zit. En het is tenminste betaalbaar. Mensen die zich een ego aanmeten omdat ze een shirt van 80 euro dragenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |