Hier dus inhoudelijke, diep-therapeuthische gesprekken en de geestelijke verwerking van de weekopdrachten. Ook klachten over de dienstdoende psych (tsa het groot Rehab raadsel is inmiddels wie dat in godsnaam is)mar anyway zijn hier welkom.
Overigens kletsen jullie teveel: stilte therapie en meditatie is echt beter.
Neem een voorbeeld aan de penthouse bewoners; die hoor je niet
Dit wil niet zeggen dat ik het FOK boek dicht gooi, maar het BBboek wel degelijk. Ik denk dat het inmiddels voldoende uitgekauwd is, en nu plaats gaat maken voor persoonlijke vetes, en daar pas ik voor. Ik ga dan ook het BB-forum achter me laten, en me lekker in de andere fora verdiepen. Ik denk wel dat dit forum een document op zich is dat op een of andere manier bewaard moet blijven, maar ik zal hier verder niet meer posten. (Lezen nog wel, vooral de laatste stukken van Nico) Ik hoop jullie allemaal in de andere fora tegen te komen, en ik hoop echt van harte dat de persoonsgebonden aanvallen een beetje tot het verleden behoren..........
quote:
op 01-09-2000 om 10:33 PM schreef Merel het volgende:
En we gaan trouwen!!
Merel nú naar huis komen, ik wil met je praten. En als ik zeg nú bedoel ik ook nú en niet straks!
Just Me
quote:
op 01-09-2000 om 10:33 PM schreef Merel het volgende:
En we gaan trouwen!!
* DIGGER verslikt zich spontaan in een kerstkransje.
Wat????
Justmeeeeeeeeeee waar ben je?
* DIGGER is in shock.
* DIGGER gaat Justme even inlichten op ICQ voor dochterlief er vandoor vlucht naar Vegas.
* TARAraboemdijee denkt dat Just Me zo schrok omdat ze niet verwachte voor haar 50e een schoonzoon te hebben.
Just Me: Ga even rustig zitten, even diep ademhalen en dan nog een keer alles rustig doorlezen
quote:
op 01-10-2000 om 06:57 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
...bla bla..... en ik ga daarom maar slapen.
...bla bla...(Merel slaapt al, ook namens haar welterusten en goedemorgen voor iedereen die zo wakker wordt)
Weetje TARAraboemdijee, er moet me toch even iets van het hart. Ik zit er al een paar dagen mee maar ik durfde het eigenlijk niet te zeggen.
Ik vind het namelijk zo ongezellig dat jij altijd pas je bed in kruipt vlak voordat ik eruit moet. Je hebt vanacht in totaal wel anderhalf uur naast me gelegen, want ik moet er nu al uit! En zo gaat dat nou altijd. En ik ben er niet tevreden mee, ik denk dat we eens moeten praten.
Merel
[Dit bericht is gewijzigd door Merel (Datum 10 Januari 2000).]
quote:
op 01-10-2000 om 08:35 AM schreef Merel het volgende:
Weetje TARAraboemdijee, er moet me toch even iets van het hart. Ik zit er al een paar dagen mee maar ik durfde het eigenlijk niet te zeggen.
Ik vind het namelijk zo ongezellig dat jij altijd pas je bed in kruipt vlak voordat ik eruit moet. Je hebt vanacht in totaal wel anderhalf uur naast me gelegen, want ik moet er nu al uit! En zo gaat dat nou altijd. En ik ben er niet tevreden mee, ik denk dat we eens moeten praten.
![]()
Merel
Ik vindt het terecht dat je dit gewoon tegen me zegt, want je hebt groot gelijk. Vanavond maak ik het goed, gaan we lekker romantisch samen naar bed. Afgelopen nacht moest ik gewoon nog even alles overdenken, het was ook allemaal zo verwarrend.
Ik heb het volgende in de aanbieding: een poster van Bart en Sabine (van de IRcam), een IKEAtheepot wat ook in het BBhuis kan hebben gestaan, de SONY TV/Video combi die i.h. huis stond (is van de VOO-truck gevallen ), een hele montagestudio kan ook handig zijn maar die werd voor m'n neus weggehaald door ene Japie K.
En heb je al een datum gekozen?
Ik heb vanavond aan Just Me om Merel's hand gevraagd, ze zou er een nachtje over slapen, dus dat horen we morgen wel.
Ik duik er nu in, samen met Merel, namens ons allebei: Welterusten.
toch wel zielig voor haar.
Ik ga haar maar even troosten en kruip lekker met mijn Koude voeten bij haar in bed.
Hoe dit afloopt, ach als je geen risico durft te nemen is er ook niks aan, ik hoop maar dat ik morgen ontbijt op bed van haar krijg of...................?
Tja, dit dagje begint vroeg voor ons.
We kijken uit naar Just Me's antwoord.
Dus Harrie: opzouten!
TARAraboemdijee: ik hoop voor je dat ze nee zegt, wie weet krijg ik nog wel een kans
quote:
op 01-11-2000 om 07:19 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goeiemorgen allemaal.Tja, dit dagje begint vroeg voor ons.
We kijken uit naar Just Me's antwoord.
Tara je weet het na een slapeloze nacht loop ik de hele dag te denken of ik nu wel of geen toestemming moet geven voor huwelijk tussen jou en Merel.
Allereerst vind ik jullie nog erg jong om deze belangrijke stap te nemen maar ik ga ervan uit dat jullie er lang en vooral serieus over gesproken hebben.
Toch kan én wil ik mijn toestemming niet zomaar geven dus...
TARA kun je mij 5 redenen noemen waarom ik toestemming zou moeten geven?
Just Me
1) Uiteraard omdat we zielsveel van elkaar houden en dit ook voor altijd zo blijft.
2) Waarom zouden we wachten als we toch zeker weten als we gaan trouwen?
3) Omdat we een vaste relatie willen hebben zodat we elkaar niet zomaar kwijt raken aan een volgende vriend/vriendin
4) Omdat je zo'n intelligente, charmante en bloedmooie dochter hebt
5) Je me een toffe schoonmoeder lijkt
6) Omdat (als ze dat wil) een sjieke achternaam krijgt
7) Omdat een trouwerij hoort bij een showbizzhuwelijk (zie krantekoppen als: "Omroepdirecteur trouwt zijn presentatrice"
8) Omdat dan niet meer gestoord hoeven te worden door Digger met z'n banden of JungleMan met z'n Gamma-barricade.
9) Trouwerij=feestje en wie heeft daar nu geen zin in?
En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Genoeg redenen?
Fannetje?? Ben je er nog wel?
quote:
op 01-11-2000 om 07:32 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
5 redenen maar?knip
En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Genoeg redenen?
Tara mijn oprechte complimenten je bent op de goede weg
Volgende vraag: noem mij 5 reden waarom juist jij de juiste man voor Merel bent
Just Me
quote:
op 01-12-2000 om 12:13 AM schreef just me het volgende:
Tara mijn oprechte complimenten je bent op de goede weg
Volgende vraag: noem mij 5 reden waarom juist jij de juiste man voor Merel bentJust Me
Ik vrees dat ik dit niet ga beantwoorden om 1 reden. Ik wil niet opscheppen over mezelf, want dat ligt niet in mijn aard.
Ik hoop dat je dat wil accepteren
quote:
op 01-12-2000 om 12:47 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vrees dat ik dit niet ga beantwoorden om 1 reden. Ik wil niet opscheppen over mezelf, want dat ligt niet in mijn aard.Ik hoop dat je dat wil accepteren
uiteraard kan en wil ik dit accepteren maar..
een antwoord kan ik je nu nog niet geven, toch nog maar een nachtje over slapen!
Just Me
quote:
op 01-11-2000 om 07:32 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
*knip*
9) Trouwerij=feestje en wie heeft daar nu geen zin in?En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
*knip*
* Tazz heeft wel zin in een feestje, ik wil altijd doorgaan of er voor gaan of... euh...
Tja, het maakt niet uit.. * Tazz is een a party mood
.
Dus Justme, zeg maar guw ja, dan drinken we er een biertje op...
Tazz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |