abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2000 @ 01:31:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_242615
Hier alweer het vervolg op de volgeraakte sessie.
Dr. Bogus en zijn discipel Hiz geloven heilig in zelfregulering. We moeten het zelf oplossen kennelijk. Sterker nog ze zijn verdwenen van de loonlijst !

Hier dus inhoudelijke, diep-therapeuthische gesprekken en de geestelijke verwerking van de weekopdrachten. Ook klachten over de dienstdoende psych (tsa het groot Rehab raadsel is inmiddels wie dat in godsnaam is)mar anyway zijn hier welkom.

Overigens kletsen jullie teveel: stilte therapie en meditatie is echt beter.
Neem een voorbeeld aan de penthouse bewoners; die hoor je niet

Here we are now, entertain us.
  zondag 9 januari 2000 @ 13:35:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_242616
Nu ook de griep is wegge-ebt, en nu de andere 3/4 van mijn gezin daar mee kampt, denkik dat het tijd wordt om weer lekker thuis te gaan wonen, en het boek dicht te gooien. De verslaving heeft plaats gemaakt voor een veel mooiere dimensie onze dochters.

Dit wil niet zeggen dat ik het FOK boek dicht gooi, maar het BBboek wel degelijk. Ik denk dat het inmiddels voldoende uitgekauwd is, en nu plaats gaat maken voor persoonlijke vetes, en daar pas ik voor. Ik ga dan ook het BB-forum achter me laten, en me lekker in de andere fora verdiepen. Ik denk wel dat dit forum een document op zich is dat op een of andere manier bewaard moet blijven, maar ik zal hier verder niet meer posten. (Lezen nog wel, vooral de laatste stukken van Nico) Ik hoop jullie allemaal in de andere fora tegen te komen, en ik hoop echt van harte dat de persoonsgebonden aanvallen een beetje tot het verleden behoren..........

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 januari 2000 @ 14:36:00 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242617
ah, een Penthouse komt dus vrij.
Merel? zullen we erin trekken?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 januari 2000 @ 20:31:00 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242618
Geregeld, we gaan met z'n tweetjes in een Penthouse wonen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 9 januari 2000 @ 22:33:00 #5
331 Merel
Be here now.
pi_242619
En we gaan trouwen!!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  † In Memoriam † zondag 9 januari 2000 @ 23:01:00 #6
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_242620
quote:
op 01-09-2000 om 10:33 PM schreef Merel het volgende:
En we gaan trouwen!!

Merel nú naar huis komen, ik wil met je praten. En als ik zeg nú bedoel ik ook nú en niet straks!

Just Me

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_242621
quote:
op 01-09-2000 om 10:33 PM schreef Merel het volgende:
En we gaan trouwen!!

* DIGGER verslikt zich spontaan in een kerstkransje.

Wat????
Justmeeeeeeeeeee waar ben je?

* DIGGER is in shock.

* DIGGER gaat Justme even inlichten op ICQ voor dochterlief er vandoor vlucht naar Vegas.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 januari 2000 @ 23:22:00 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242622
Digger: ze weet het al, en ja het is echt waar.
Trouwens? Las Vegas? we gaan of naar Monaco of naar Hawaii.
Enne, gaat het een beetje? die kerstkransjes zijn wat dat betreft heel gevaarlijk

* TARAraboemdijee denkt dat Just Me zo schrok omdat ze niet verwachte voor haar 50e een schoonzoon te hebben.

Just Me: Ga even rustig zitten, even diep ademhalen en dan nog een keer alles rustig doorlezen

FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 januari 2000 @ 06:57:00 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242623
Ben je weer een beetje bijgekomen Just Me?
Ik wel namelijk, en ik ga daarom maar slapen.
Welterusten rehab, ik ga van mijn mooie 2-persoons!!bed genieten (Merel slaapt al, ook namens haar welterusten en goedemorgen voor iedereen die zo wakker wordt)
  maandag 10 januari 2000 @ 08:35:00 #10
331 Merel
Be here now.
pi_242624
quote:
op 01-10-2000 om 06:57 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
...bla bla..... en ik ga daarom maar slapen.
...bla bla...(Merel slaapt al, ook namens haar welterusten en goedemorgen voor iedereen die zo wakker wordt)

Weetje TARAraboemdijee, er moet me toch even iets van het hart. Ik zit er al een paar dagen mee maar ik durfde het eigenlijk niet te zeggen.
Ik vind het namelijk zo ongezellig dat jij altijd pas je bed in kruipt vlak voordat ik eruit moet. Je hebt vanacht in totaal wel anderhalf uur naast me gelegen, want ik moet er nu al uit! En zo gaat dat nou altijd. En ik ben er niet tevreden mee, ik denk dat we eens moeten praten.

Merel

[Dit bericht is gewijzigd door Merel (Datum 10 Januari 2000).]

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 januari 2000 @ 13:02:00 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242625
quote:
op 01-10-2000 om 08:35 AM schreef Merel het volgende:

Weetje TARAraboemdijee, er moet me toch even iets van het hart. Ik zit er al een paar dagen mee maar ik durfde het eigenlijk niet te zeggen.
Ik vind het namelijk zo ongezellig dat jij altijd pas je bed in kruipt vlak voordat ik eruit moet. Je hebt vanacht in totaal wel anderhalf uur naast me gelegen, want ik moet er nu al uit! En zo gaat dat nou altijd. En ik ben er niet tevreden mee, ik denk dat we eens moeten praten.

Merel

Ik vindt het terecht dat je dit gewoon tegen me zegt, want je hebt groot gelijk. Vanavond maak ik het goed, gaan we lekker romantisch samen naar bed. Afgelopen nacht moest ik gewoon nog even alles overdenken, het was ook allemaal zo verwarrend.

maandag 10 januari 2000 @ 13:48:00 #12
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_242626
TARA: hebben jullie al over cadeaus nagedacht?

Ik heb het volgende in de aanbieding: een poster van Bart en Sabine (van de IRcam), een IKEAtheepot wat ook in het BBhuis kan hebben gestaan, de SONY TV/Video combi die i.h. huis stond (is van de VOO-truck gevallen ), een hele montagestudio kan ook handig zijn maar die werd voor m'n neus weggehaald door ene Japie K.

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 januari 2000 @ 22:38:00 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242627
Merel: We zitten met een probleempje. Ik hoorde via via dat mensen tussen de 18 en de 21 die willen trouwen toestemming moeten hebben van hun ouders. Zeker weet ik het niet. Maar als dit het geval is moeten we Just Me over zien te halen.
Ik hoop dat als ik fatsoenlijk om je hand vraag we toestemming krijgen.

En heb je al een datum gekozen?

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2000 @ 02:03:00 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242628
Mijn aanstaande vertelde me dat Just Me helemaal geen toestemming hoeft te geven, dus dat is ook weer opgelost.

Ik heb vanavond aan Just Me om Merel's hand gevraagd, ze zou er een nachtje over slapen, dus dat horen we morgen wel.

Ik duik er nu in, samen met Merel, namens ons allebei: Welterusten.

pi_242629
Nu Tararaboemdijee er met Merel vandoor gaat vind ik dat het toch tijd wordt om Fannetje een beetje op te vangen.
Ik sluip dus kamer 117 in en ziet Fannetje daar hopeloos liggen.

toch wel zielig voor haar.

Ik ga haar maar even troosten en kruip lekker met mijn Koude voeten bij haar in bed.

Hoe dit afloopt, ach als je geen risico durft te nemen is er ook niks aan, ik hoop maar dat ik morgen ontbijt op bed van haar krijg of...................?

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2000 @ 07:19:00 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242630
Goeiemorgen allemaal.

Tja, dit dagje begint vroeg voor ons.
We kijken uit naar Just Me's antwoord.

dinsdag 11 januari 2000 @ 11:52:00 #17
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_242631
Wordt dat nu een gevecht om Fannetje?
* JungleMan is van mening dat Fannetje goed bij mij past.

Dus Harrie: opzouten!

TARAraboemdijee: ik hoop voor je dat ze nee zegt, wie weet krijg ik nog wel een kans

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2000 @ 15:07:00 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_242632
quote:
op 01-11-2000 om 07:19 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goeiemorgen allemaal.

Tja, dit dagje begint vroeg voor ons.
We kijken uit naar Just Me's antwoord.

Tara je weet het na een slapeloze nacht loop ik de hele dag te denken of ik nu wel of geen toestemming moet geven voor huwelijk tussen jou en Merel.
Allereerst vind ik jullie nog erg jong om deze belangrijke stap te nemen maar ik ga ervan uit dat jullie er lang en vooral serieus over gesproken hebben.
Toch kan én wil ik mijn toestemming niet zomaar geven dus...
TARA kun je mij 5 redenen noemen waarom ik toestemming zou moeten geven?

Just Me

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2000 @ 19:32:00 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242633
5 redenen maar?

1) Uiteraard omdat we zielsveel van elkaar houden en dit ook voor altijd zo blijft.

2) Waarom zouden we wachten als we toch zeker weten als we gaan trouwen?

3) Omdat we een vaste relatie willen hebben zodat we elkaar niet zomaar kwijt raken aan een volgende vriend/vriendin

4) Omdat je zo'n intelligente, charmante en bloedmooie dochter hebt

5) Je me een toffe schoonmoeder lijkt

6) Omdat (als ze dat wil) een sjieke achternaam krijgt

7) Omdat een trouwerij hoort bij een showbizzhuwelijk (zie krantekoppen als: "Omroepdirecteur trouwt zijn presentatrice"

8) Omdat dan niet meer gestoord hoeven te worden door Digger met z'n banden of JungleMan met z'n Gamma-barricade.

9) Trouwerij=feestje en wie heeft daar nu geen zin in?

En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.
Genoeg redenen?

dinsdag 11 januari 2000 @ 23:20:00 #20
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_242634
TARAraboemdijee: van mij mag je..
/me isset helemaal met punt 9 eens!!!!

Fannetje?? Ben je er nog wel?

† In Memoriam † woensdag 12 januari 2000 @ 00:13:00 #21
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_242635
quote:
op 01-11-2000 om 07:32 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
5 redenen maar?

knip

Genoeg redenen?

Tara mijn oprechte complimenten je bent op de goede weg
Volgende vraag: noem mij 5 reden waarom juist jij de juiste man voor Merel bent

Just Me

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 januari 2000 @ 00:47:00 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242636
quote:
op 01-12-2000 om 12:13 AM schreef just me het volgende:
Tara mijn oprechte complimenten je bent op de goede weg
Volgende vraag: noem mij 5 reden waarom juist jij de juiste man voor Merel bent

Just Me

Ik vrees dat ik dit niet ga beantwoorden om 1 reden. Ik wil niet opscheppen over mezelf, want dat ligt niet in mijn aard.

Ik hoop dat je dat wil accepteren

† In Memoriam † woensdag 12 januari 2000 @ 00:52:00 #23
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_242637
quote:
op 01-12-2000 om 12:47 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vrees dat ik dit niet ga beantwoorden om 1 reden. Ik wil niet opscheppen over mezelf, want dat ligt niet in mijn aard.

Ik hoop dat je dat wil accepteren

uiteraard kan en wil ik dit accepteren maar..
een antwoord kan ik je nu nog niet geven, toch nog maar een nachtje over slapen!

Just Me

Godmother of Radio 49
How fragile we are
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 januari 2000 @ 00:54:00 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242638
Blijven we weer met die onzekerheid zitten
  woensdag 12 januari 2000 @ 01:52:00 #25
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_242639
quote:
op 01-11-2000 om 07:32 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
*knip*
9) Trouwerij=feestje en wie heeft daar nu geen zin in?

*knip*

* Tazz heeft wel zin in een feestje, ik wil altijd doorgaan of er voor gaan of... euh...

Tja, het maakt niet uit.. * Tazz is een a party mood .

Dus Justme, zeg maar guw ja, dan drinken we er een biertje op...

Tazz

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')