Sorryquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:40 schreef .txt het volgende:
Ik bereidde me al voor op Akbar massamoordonthoofdingsplaatjes.
Krijgen we een technische beschrijving van de magnetron.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:40 schreef .txt het volgende:
Ik bereidde me al voor op Akbar massamoordonthoofdingsplaatjes.
Krijgen we een technische beschrijving van de magnetron.
Ik ben wel eens zo'n beestje tegengekomen in een bloedcentrifuge.quote:
Aan de achterkant zitten 2 van die kleine openingen, t was ook echt een mini dus dat ging makkelijk.quote:
Marianne Thieme had 'm gewoon gekookt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Aan de achterkant zitten 2 van die kleine openingen, t was ook echt een mini dus dat ging makkelijk.
Wel wazig dat ie zomaar binnen komt en dan net in dat ding gaat zitten. Misschien is ie bang geworden voor de kat en had ie geen keus. Gelukkig heeft ie nu zijn verdiende vrijheid. * RemcoW85 pinkt traantje weg.
Echt niet, maar het is wel leuk om de TS te verwijten dat hij te lief is voor muizen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:07 schreef koningdavid het volgende:
Goed topic.
Goed om te zien dat er nog FOK!kers zijn met hun hart op de goede plaats, die zo'n schattig muisje helpen. De gemiddelde KLB-er zou er een gruwelijke lynching-party van gemaakt hebben voor een topic incl. pics.
Dieren hebben geen ziel hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:07 schreef koningdavid het volgende:
Goed topic.
Goed om te zien dat er nog FOK!kers zijn met hun hart op de goede plaats, die zo'n schattig muisje helpen. De gemiddelde KLB-er zou er een gruwelijke lynching-party van gemaakt hebben voor een topic incl. pics.
Staat nergens volgens mij. Maar mijn geloof leert wel dat de mens verantwoordelijk met de schepping om moet gaan, dat betekent goed omgaan met dier en natuur.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dieren hebben geen ziel hoor![]()
Volgens jou geloof dan
Jezus een sprookjesfiguur noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:30 schreef ImTheBase het volgende:
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jodokus de sprookjesschrijver![]()
![]()
Ik heb altijd al aangenomen dat je een troll bent zoals mij, maar: heb je enig bewijs dat die gast ooit bestaan heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jezus een sprookjesfiguur noemen
Dan ben je echt wereldvreemd.
Hij wordt genoemd in talloze christelijke, niet-christelijke en anti-christelijke bronnen. Ik ken geen serieuze historicus die aan zijn bestaan twijfelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik heb altijd al aangenomen dat je een troll bent zoals mij, maar: heb je enig bewijs dat die gast ooit bestaan heeft?
Ligt er maar net weer aan waar hun het van hebben. Stel dat het ooit een sprookje was dat serieus is genomen en gewoon een enorme aanhang heeft gekregen, dat zou toch wel erg grappig zijn. Er zijn overigens genoeg historici die eraan twijfelen of er niet in geloven, gezien niet alle historici gelovigen zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij wordt genoemd in talloze christelijke, niet-christelijke en anti-christelijke bronnen. Ik ken geen serieuze historicus die aan zijn bestaan twijfelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |