abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70186921
Ik hoor wat gerammel in de oven en kan niks ontdekken. Om te kijken of de oven het nog goed doet verwarm ik m voor op 200 graden. Alles werkt, maar daarna hoor ik weer gerammel uit de achterkant. Nogmaals kijken; zie ik een staart door een van die gaatjes komen .

En toen kon het klussen beginnen:

Voor de PvdD liefhebbers, netjes in een emmer gedaan (hij sprong, dus moest t snel doen tussen het zakje door ) en weer in de tuin gezet:

En nu alles weer in elkaar bouwen:

Klacht: Onbekende muis in je combi-magnetron.
Klacht2: Om 01:00 alles los gaan schroeven en dat beest vangen met een emmer.
Klacht3: Om 01:30 de hele zooi weer dicht gaan schroeven.
pi_70186955
Ik bereidde me al voor op Akbar massamoordonthoofdingsplaatjes.

Krijgen we een technische beschrijving van de magnetron.
GO LANCE !!!
pi_70186977
Hoe komt zo'n beest daar nu in
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_70186984
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:40 schreef .txt het volgende:

Sorry . Maar met 200 graden zou je toch nog wel iets kunnen verwachten ja .
pi_70186993
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:40 schreef .txt het volgende:

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:42:52 #6
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_70186995
De vraag is waarom kiest een muis een magnetron alssie ook voor de oven kan gaan. Goedkope aldi-muis?
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
pi_70186999
mij een beetje doodmaken met een blije mus..
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:43:58 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70187018
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 01:49:38 #9
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70187095
Ik wil GVD bloed zien!
:-)
pi_70187168
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70187206
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben wel eens zo'n beestje tegengekomen in een bloedcentrifuge. Nog nooit een dierenarts zo bloeddorstig gezien.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_70187245
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef Ascendancy het volgende:
Aan de achterkant zitten 2 van die kleine openingen, t was ook echt een mini dus dat ging makkelijk.

Wel wazig dat ie zomaar binnen komt en dan net in dat ding gaat zitten . Misschien is ie bang geworden voor de kat en had ie geen keus. Gelukkig heeft ie nu zijn verdiende vrijheid.

* RemcoW85 pinkt traantje weg.
pi_70187259
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Aan de achterkant zitten 2 van die kleine openingen, t was ook echt een mini dus dat ging makkelijk.

Wel wazig dat ie zomaar binnen komt en dan net in dat ding gaat zitten . Misschien is ie bang geworden voor de kat en had ie geen keus. Gelukkig heeft ie nu zijn verdiende vrijheid. * RemcoW85 pinkt traantje weg.
Marianne Thieme had 'm gewoon gekookt.

Doe eens je plicht.
GO LANCE !!!
pi_70187285
Goed topic.

Goed om te zien dat er nog FOK!kers zijn met hun hart op de goede plaats, die zo'n schattig muisje helpen. De gemiddelde KLB-er zou er een gruwelijke lynching-party van gemaakt hebben voor een topic incl. pics.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70187291
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:07 schreef koningdavid het volgende:
Goed topic.

Goed om te zien dat er nog FOK!kers zijn met hun hart op de goede plaats, die zo'n schattig muisje helpen. De gemiddelde KLB-er zou er een gruwelijke lynching-party van gemaakt hebben voor een topic incl. pics.
Echt niet, maar het is wel leuk om de TS te verwijten dat hij te lief is voor muizen.
GO LANCE !!!
pi_70187299
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:07 schreef koningdavid het volgende:
Goed topic.

Dieren hebben geen ziel hoor
Volgens jou geloof dan
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_70187313
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:08 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dieren hebben geen ziel hoor
Volgens jou geloof dan
Staat nergens volgens mij. Maar mijn geloof leert wel dat de mens verantwoordelijk met de schepping om moet gaan, dat betekent goed omgaan met dier en natuur.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_70187468
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jodokus de sprookjesschrijver

pi_70187497
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:30 schreef ImTheBase het volgende:
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jodokus de sprookjesschrijver

Jezus een sprookjesfiguur noemen

Dan ben je echt wereldvreemd.
pi_70187523
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:35 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jezus een sprookjesfiguur noemen

Dan ben je echt wereldvreemd.
Ik heb altijd al aangenomen dat je een troll bent zoals mij, maar: heb je enig bewijs dat die gast ooit bestaan heeft?
pi_70187546
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:39 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Ik heb altijd al aangenomen dat je een troll bent zoals mij, maar: heb je enig bewijs dat die gast ooit bestaan heeft?
Hij wordt genoemd in talloze christelijke, niet-christelijke en anti-christelijke bronnen. Ik ken geen serieuze historicus die aan zijn bestaan twijfelt.
pi_70187566
Ik geloof ook dat Jezus leefde en een goed voorbeeld is/was.

Maar de zoon van God? Letterlijk? Not really.
GO LANCE !!!
pi_70187572
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij wordt genoemd in talloze christelijke, niet-christelijke en anti-christelijke bronnen. Ik ken geen serieuze historicus die aan zijn bestaan twijfelt.
Ligt er maar net weer aan waar hun het van hebben. Stel dat het ooit een sprookje was dat serieus is genomen en gewoon een enorme aanhang heeft gekregen, dat zou toch wel erg grappig zijn. Er zijn overigens genoeg historici die eraan twijfelen of er niet in geloven, gezien niet alle historici gelovigen zijn natuurlijk.

Nee maar, ik vind dat iedereen mag geloven wat hij/zij wil natuurlijk, zolang ik er maar geen last van heb. Zelf geloof ik er geen enkel woord van, maar ik ben er ook niet mee opgevoed en ben er achteraf zelf naar gaan kijken. Ik ben gewoon erg wetenschappelijk ingesteld.

En nu slapen. Tof van de TS dat hij al die moeite voor dat muisje heeft gedaan.
pi_70187578
Godverdomme!
Ontopic!
pi_70187585
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:48 schreef DrDentz het volgende:
Godverdomme!
Ontopic!
Ik ben al weg hoor schatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: