Jullie kennen het type "vrouw

van de baas" vast wel. Zo'n mormel van achter in de 40 die nooit één dag in haar leven gewerkt heeft, altijd merkkleding draagt en een windvast kakkapsel heeft.
En

steevast met een chagrijnige

, verwende kop rondloopt.
Ze heeft 2 auto's tot haar beschikking: een Kia Sportage met alles-erop-en-eraan (want dat is zo veilig als je de kids naar school brengt) en een Golf cabrio, ook met alle opties voor als ze met haar hockeyvriendinnen erop uit trekt.
Als hobbies

doet ze aan tennis

(althans, ze is vaak op de tennisclub) en winkelen, vooral heeeeeeel veel winkelen en dus heeeeeel veel geld uitgeven.
Het gezin gaat 2x per jaar op vakantie, waarvan de zomervakantie 5 weken. Mijn baas neemt ook vaak een paar dagen vrij als de kinderen vakantie hebben. Verder werkt hij van 9 (brengt de kinderen naar school) tot 6, dus niet extreme tijden.
Al zijn vrije tijd gaat op aan de kids

, hij is altijd met ze bezig.
Had 'ie van de week maar een dagje vrij genomen omdat mevrouw geklaagd had dat de kinderen hem zo weinig zien
Mijn baas is trouwens een geweldige

vent, goed voor zijn personeel en iedereen loopt met hem weg. Ik gun hem al het goede, het bedrijf heeft hij zelf opgebouwd en financieel gaat het hem gelukkig voor de wind. Maar gewoon

onbegrijpelijk dat hij met zo'n tyfuswijf getrouwd is.
Maar dat wijf van hem bemoeit zich dus totaal niet met de zaak. Is prima, maar je zou toch verwachten dat ze er wel iets vanaf weet. Nee dus...
Want vandaag vereerde ze ons toch met één van haar sporadische bezoekjes. Een gedagje kon er net vanaf, maar geen glimlach want dan barst haar makeup.
Maar hij was in gesprek met een klant dus ze moest even wachten. En je zag al aan die kop dat ze het niets vond, dat wachten bij het "gewone volk", ik dus.
Ik

bood haar nog een kopje koffie aan (ben ook veel te goed voor deze wereld) maar dat sloeg ze letterlijk af, met zo'n bekakt handgebaartje . Tsja,

mevrouw drinkt natuurlijk geen automatenkoffie.
Maar goed, ik dacht "kom laat ik eens gezellig een gesprekje beginnen". Maar ja, waar heb je het over met zo'n mens. Dus ik begon maar over die giga order die haar man deze week na veel zwoegen heeft binnengehaald. Kijkt ze me zo aan met een blik van 'waar heb je het over' en dat vroeg ze dus ook "welke order ?". Ik uitleggen

dat het om een grote partij ging. ZEGT ZE DUS DAT ZE DAAR NIETS VANAF WEET !
Dan vraag je je toch af, wat voor huwelijk hebben die, praten ze nooit of zo ? Het lijkt mij dat je dit soort grote deals toch wel thuis bespreekt. Maar

het interesseerde haar geen bal want ze vroeg ook niet verder.
Ik vraag me bij zo'n wijf af: wat zou ze doen

als haar man niet zo'n succes had en ze moest haar luxe leventje inleveren. Zou ze dan bij hem blijven ? Nee, want mevrouw is getrouwd met het geld en niet met de persoon.
Bah, ik

op dat soort wijven.
[ Bericht 9% gewijzigd door kurk_droog op 20-06-2009 01:19:29 ]