Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Morge, Nouk ook al zo slecht geslapen?
Nee, ik ga niet meer neuken.. weken lang niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt snel iemand geneukt en wil dat je lijst wordt aangevuld?
Dubbelop nog welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt snel iemand geneukt geneukt en wil dat je lijst wordt aangevuld?
Och armequote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer neuken.. weken lang niet!
Nouk aan KingMob... 2 hunksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dubbelop nog wel
Vraag: wie van de singles zou je graag willen koppelen?
JB en UIO (indien geen ado natuurlijk, omdat ze allebei zachte persoonlijkheden zijn)
Cue en DH (wegens hitsigheid)
Duim en Thrust (omdat ze allebei zo lief over hun kids praten)
Ik zou haast al alleen met DH gaan neuken omdat ik dan terecht op je lijstje zou komenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
Dubbelop nog wel
Nee, ik doe er niet meer aan! neuken is vies!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Och arme
Niet even een laatste afscheidswip?
Ook even het waarom erbij he, anders is het zo randomquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nouk aan KingMob
Venco aan Djass
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik doe er niet meer aan! neuken is vies!
Ah, liefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou haast al alleen met DH gaan neuken omdat ik dan terecht op je lijstje zou komen
Rip aan KFquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dubbelop nog wel
JB en UIO (indien geen ado natuurlijk, omdat ze allebei zachte persoonlijkheden zijn)
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef kwaakvaak het volgende:
pfff dat niet op fok komen is best lastig zeg... Maar door de week op het werk gaat het nu wel goed sinds ik de boel daar geblokeerd hebt. Het is wat, als je de ruggegraat van een naaktslak heb
Redenen snuit:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook even het waarom erbij he, anders is het zo random
waarom wil je niet op fok dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef kwaakvaak het volgende:
pfff dat niet op fok komen is best lastig zeg... Maar door de week op het werk gaat het nu wel goed sinds ik de boel daar geblokeerd hebt. Het is wat, als je de ruggegraat van een naaktslak heb
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou haast al alleen met DH gaan neuken omdat ik dan terecht op je lijstje zou komen
ach ik ben zo, ik heb mij nooit anders gekend dan zo..alalalalalalaaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Redenen snuit:
nouk en kingmob omdat snuit dan toch het gevoel heeft alsof nouk met hem neukt
kon het niet laten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dubbelop nog wel
en bels?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:04 schreef Ripley het volgende:
ow, en kwaakvaak en memento_mori. Omdat ik MM een lieve man gun en KV dat wel is volgens mij
Omdat ik overdag teveel op fok zat, en mijn werk liet schieten en ik een andere fokster die zichzelf heeft laten bannen best mis waarvan ik weet dat die hier nog wel mee leest, en ik het niet tof van mijzelf vind als ik hier in een melodramatische bui dingen ga lopen vertellen waar ik dan later weer spijt van krijg omdat het eigenlijk geen hond wat aan gaat wat ik van binnen voel. Stukje zelfbescherming zeg maar. Maar het is nu weekend, ze komen straks mijn nieuwe bed brengen, dus ik moet nu opruimen.. Koffie is op, stofzuiger staat klaar enzo..quote:
rip is al met KFquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat een zoete stem heeft ze![]()
Rip, zo te zien gaan wij samen overblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |