Daarom beginnen ze maar over dat soort dingenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:08 schreef nattermann het volgende:
TS; de vrouwen willen gewoon niet met je praten!
Daar begint 't wel op te lijken ja, als 9 van de 10 vrouwen erover beginnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:09 schreef Pieter-utd het volgende:
Vrouwen krijgen fysieke pijnen als ze met TS praten
ooww wat zieligquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb al de hele dag pijn in m'n kleine teen, TS
Lijkt me geilquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef julian6 het volgende:
[..]
ooww wat zieligzal ik m dr voor je afhakken?
idd ow jeeuj ben zo verkouden kan niet werken hoor en gaan ze hun bed in...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
Heb je een man wel eens gehoord als 'ie verkouden is?
"be deus is bedopt"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
idd ow jeeuj ben zo verkouden kan niet werken hoor en gaan ze hun bed in...
kansloos
Antwoord: "vergeleken bij de pijn die je gaat meemaken bij het baren is dit nog maar een schijntje"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef julian6 het volgende:
als ik mijzelf in een conversatie bevind met een vrouw op msn of in de kroeg of wat dan ook dan begint de vrouw na enige tijd altijd te klagen over pijn aan van alles en nog wat. "Oooh ik heb zo'n buikpijn! de hele dag al!" en "ik heb zo een keelpijn vandaag" en ik zit helemaal niet te wachten op dat geklaag maar blijkbaar is het normaal voor de vrouwen tegenwoordig om bij het minste of het geringste pijntje de gesprekspartner erover te informeren
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Jenglejack het volgende:
[ [url=http://http://img7.imageshack.us/img7/9161/horrorz.jpg]afbeelding[/url] ]
DIT IS NOG EENS EEN HETE BITCH !!!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:05 schreef Pien85 het volgende:
Heb je een man wel eens gehoord als 'ie verkouden is een keer heeft geniest en heel misschien binnenkort een heel klein beetje verkouden wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |