Nou, vooruit. Daar zullen we maar even voor het gemak vanuit gaan danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pien heeft me gezienen HW en UIO en Q. Ik ben dus geen man van 50
Jou had ik niet gezien...quote:
Ben jij soms een noob?quote:
quote:
Lijken wel foto's, die met het lijstje mee geleverd wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Foto's zijn wel echt
[..]
Klopt, dinsdag
[..]
Geen man van 50 nee
Nee, uiteraard nietquote:
Ik trap er iet weer inquote:
Slaap zacht,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje in.. fijne avond nog singles
kuzzzie
En toch is 't echt Ripleyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lijken wel foto's, die met het lijstje mee geleverd worden
Ik dacht dat jij er nog ff op uit ging??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje in.. fijne avond nog singles
kuzzzie
ga je mee dan?? heb geen zin om alleen te gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er nog ff op uit ging??
Pfff gaar... Hoe snel was onze fantasie van stoere kinky Jill vergaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, uiteraard nietmeisje heeft meer lopen janken dan dat ze hier iets anders heeft gedaan
Binnen 24 uur, eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pfff gaar... Hoe snel was onze fantasie van stoere kinky Jill vergaan?
Moet morgenochtend vroeg op, autoreisje naar Parijsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ga je mee dan?? heb geen zin om alleen te gaan
iet was niet.... Mn reactie op HHquote:
Maar ga je dan mee naar parijs?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pien heeft me gezienen HW en UIO en Q. Ik ben dus geen man van 50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |