fresquote:
Ja bedankt voor het waarnemen en tot later dan maarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okee! dan kan ik met een gerust hart gaan
Kijk hier word je nu zo vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Mrboxxx![]()
![]()
![]()
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhh![]()
![]()
ja...mag dat niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaaa daaag antwoordde jij nou ook met een neuhh
Als je verteld welke kroeg, kan ik er misschien verandering in makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef _Ruby_ het volgende:
niemand???!!!
naja zeg![]()
Ik ga wel ffkes de kroeg in ja. Alhoewel ik geen hoge verwachtingen heb...inmiddels wel afgeleerd :|
Hoi ruby, ik vind dat jij zo klonerig klinkt. Maar misschien heb ik het mis.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef _Ruby_ het volgende:
niemand???!!!
naja zeg![]()
Ik ga wel ffkes de kroeg in ja. Alhoewel ik geen hoge verwachtingen heb...inmiddels wel afgeleerd :|
quote:
nou nou, met zulke charmes MOET je wel de kroeg in vanavondquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je verteld welke kroeg, kan ik er misschien verandering in maken
ha ha, zou niet eens weten welke kroegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
nou nou, met zulke charmes MOET je wel de kroeg in vanavondZou toch zonde zijn...
quote:
klonerig? wat heeft iedereen toch met dat woord klonerig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi ruby, ik vind dat jij zo klonerig klinkt. Maar misschien heb ik het mis.
Jij bent de expertquote:
kloon is iemand die een 2e account aanmaakt op fok, om zo op 2 accounts te kunnen posten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
klonerig? wat heeft iedereen toch met dat woord klonerig?![]()
Wat bedoel je ermee? Dat ik in herhaling val? Dat ik mensen na-aap? Of simpelweg dat je er herkenning in ziet ..?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
kloon is iemand die een 2e account aanmaakt op fok, om zo op 2 accounts te kunnen posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |