Wil je al die Marokkaantjes los laten lopen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:37 schreef JoPiDo het volgende:
de kantine van een bedrijf of van een school? worden de opnames bewaard of is het alleen om toezicht te houden?
beetje absurd wordt het wel, met het aantal camera's dat maar overal wordt opgehangen, van mij mag er een algeheel verbod op komen
gister ook in de metro's camera's zien hangen, zomaar op eens wordt je gefilmd als je in de metro staat
dat dat kan in Nederland
TS sorteert pallets?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef Shoef het volgende:
We hebben zo mooi in en uit klok systeem met je vingerafdruk en aan gezien je iedere pauze moetklokken is het niet nodig dat te controleren he!
Jah lekker, broodje haarmot je ok?
TS is een lamlul, die wit nie wa werken is.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
TS is een lamlul, die wit nie wa werken is.
"Over 10, 15 minuten ga ik boven liggen slapen," aldus TS.
TS is niet bekend met de bazen uit Woensel-Westquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en waaruit concludeer jij dat??
Ik ben eerder een lamkut denk ik..
lamkutje ? dat zou verklaren waarom je naar boven gaan en gaat liggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
pics?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe oud?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef gateway het volgende:
[..]
lamkutje ? dat zou verklaren waarom je naar boven gaan en gaat liggen?
Ik kom niet uit Woensel-West gelukkig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef Shoef het volgende:
Gelukkig niet, dus zo een baas zal je wel niet zijn..
Maar goed, wat vind jij van een camera in de kantineop je werk ?
bovendien kan je helemaal niks met de beeldenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Woensel-West gelukkig.
Een camera op je werk is prima. Als je niks te verbergen hebt, is het ook niet erg
Mochten er nou opnames van jou gemaakt terwijl je een onbetaalde worst in je mond stopt op youtube verschijnen, dan weet je nu iig waar deze gemaakt zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:01 schreef Shoef het volgende:
[..]
Hoe oud?
Ik wil daarmee zeggen dat ik een kut heb en dus geen lul ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |