quote:
Ik ben van mening dat in jullie contracten een clausule zou moeten komen te staan waarin jullie toestemming geven voor het vrijgeven van de beelden die vervolgens gratis door iedereen gestreamed zouden moeten kunnen worden! Minder interessant dan the bunker zal 't vast niet worden!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
smeerlap..
Maar
Het gaat om jullie mening over camera's in de kantine!
Laat me in me waarde manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
smeerlap..
Maar
Het gaat om jullie mening over camera's in de kantine!
Dan slechts verplicht laten tekenen voor vrijgave, anders geen werk meer.quote:
Oh post jij onder 2 namen dan ? Ik wou je ook nog wel een broodje geven!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Laat me in me waarde man![]()
Ik zeg ook niets over het haar tussen je brood, viespeuk!
Bossy wil niet dat we iets tekenen ik denk dat-ie daar allergisch voor is..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan slechts verplicht laten tekenen voor vrijgave, anders geen werk meer.
Je citeerde zijn post waarna je zelf smeerlap + smilies postte, ik begrijp waarom hij zich aangesproken voelde. Wat voor opleiding doe je eigenlijk ts?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Shoef het volgende:
[..]
Oh post jij onder 2 namen dan ? Ik wou je ook nog wel een broodje geven!
Posten onder twee namen? Waar heb je het over knul?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Shoef het volgende:
[..]
Oh post jij onder 2 namen dan ? Ik wou je ook nog wel een broodje geven!
Zet het in je profiel dan. Het is toch logisch dat men in de war raakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Shoef het volgende:
IK BEN GEEN KNUL GOZER VENT DUDE EN HEB GEEN LUL IK B EN EEN VROUWTJE!!
En het gaat hier over camera's en niet over opleidingen.
Whehe deze jonguh wordt gekkkkk, jewettogggquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Shoef het volgende:
DIENT DE DISCUSSIE VERDER IN HOOFDLETTERS GEVOERD TE WORDEN OF KAN IK MET ONDERKAST VOLSTAAN?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Shoef het volgende:
Daarom heeft die systeembeheerder een camera opgehangen, om naar jou te loeren en in te zoomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en waaruit concludeer jij dat??
Ik ben eerder een lamkut denk ik..
Je weet zelluffffquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Whehe deze jonguh wordt gekkkkk, jewettoggg
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef Shoef het volgende:
We hebben zo mooi in en uit klok systeem met je vingerafdruk en aan gezien je iedere pauze moetklokken is het niet nodig dat te controleren he!
Jah lekker, broodje haarmot je ok?
he he dat bedoel ik dus, is toch niet normaal..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
WTFals mijn baas naast een absurd inlogsysteem ook camera's zou ophangen in de kantine, was ik direct weggegaan
wat denkt die knakker wel niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |