Als ik jou was, zou ik de binnenkant van de pot maar eens aan een nadere inspectie onderwerpen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef Shoef het volgende:
Het gaat mij gewoon meer om het idee, je zit daar in je eigen tijd, er gebeurt nooit wat in de kantine. Er werken alleen maar boerenpummels en 70+-ers. Erhangen al 50 camera's in en om de winkel en dan ook nog daar. Straks komt er nog 1 op de wc en het rookhok!
Jah maar als we wat kopen moet je je bon laten zien aan the boss en er hangen rond iedere kassa al zo een 3 camera's dus ze zien het toch of je het betaald of niet. En ik eet geen worst in me pauze.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mochten er nou opnames van jou gemaakt terwijl je een onbetaalde worst in je mond stopt op youtube verschijnen, dan weet je nu iig waar deze gemaakt zouden kunnen zijn.![]()
The bos? Klinkt intimiderend! Heeft hij ook gouden tanden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef Shoef het volgende:
[..]
Jah maar als we wat kopen moet je je bon laten zien aan the boss en er hangen rond iedere kassa al zo een 3 camera's dus ze zien het toch of je het betaald of niet. En ik eet geen worst in me pauze.
He wat jammer nouquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef Shoef het volgende:
[..]
Jah maar als we wat kopen moet je je bon laten zien aan the boss en er hangen rond iedere kassa al zo een 3 camera's dus ze zien het toch of je het betaald of niet. En ik eet geen worst in me pauze.
TS werkt voor Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
The bos? Klinkt intimiderend! Heeft hij ook gouden tanden?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:14 schreef LordNemephis het volgende:
1984!!!!1! zo hebben we dat ook gehad
[ afbeelding ]
quote:
Kinky, hebben jullie ook een safeword afgesproken of mag alleen 'the boss' bepalen wanneer het genoeg is geweest?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:16 schreef Shoef het volgende:
[..]
Nee wemoeten hem zo noemen op de werkvloer. Bossy
Het begint langzaam maar zeker waarheid te worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:14 schreef LordNemephis het volgende:
1984!!!!1! zo hebben we dat ook gehad
[ afbeelding ]
jah schat zoiets..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
Iedere pauze in en uitklokken, camera's, wtf gast, werk je als dwangarbeider in een Siberische kolenmijn ofzo.
Jah...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kinky, hebben jullie ook een safeword afgesproken of mag alleen 'the boss' bepalen wanneer het genoeg is geweest?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het begint langzaam maar zeker waarheid te worden.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/1984_(boek)
Jaaah dat intereseert me al helemaal geen mallemoer, je weet toch wat ik bedoel? Of het er nou met een T of D staat, who cares...!?quote:
Nou, blijkbaar Rosbief dus!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef Shoef het volgende:
[..]
Jaaah dat intereseert me al helemaal geen mallemoer, je weet toch wat ik bedoel? Of het er nou met een T of D staat, who cares...!?
Wat is er mis met dierenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:42 schreef Shoef het volgende:
tjah maar ja
Relatie Ja, met mijn hond.
Seksualiteit Soms, als ze loops is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |