Wil je al die Marokkaantjes los laten lopen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:37 schreef JoPiDo het volgende:
de kantine van een bedrijf of van een school? worden de opnames bewaard of is het alleen om toezicht te houden?
beetje absurd wordt het wel, met het aantal camera's dat maar overal wordt opgehangen, van mij mag er een algeheel verbod op komen
gister ook in de metro's camera's zien hangen, zomaar op eens wordt je gefilmd als je in de metro staat
dat dat kan in Nederland
TS sorteert pallets?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef Shoef het volgende:
We hebben zo mooi in en uit klok systeem met je vingerafdruk en aan gezien je iedere pauze moetklokken is het niet nodig dat te controleren he!
Jah lekker, broodje haarmot je ok?
TS is een lamlul, die wit nie wa werken is.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
TS is een lamlul, die wit nie wa werken is.
"Over 10, 15 minuten ga ik boven liggen slapen," aldus TS.
TS is niet bekend met de bazen uit Woensel-Westquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en waaruit concludeer jij dat??
Ik ben eerder een lamkut denk ik..
lamkutje ? dat zou verklaren waarom je naar boven gaan en gaat liggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
pics?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe oud?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef gateway het volgende:
[..]
lamkutje ? dat zou verklaren waarom je naar boven gaan en gaat liggen?
Ik kom niet uit Woensel-West gelukkig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:00 schreef Shoef het volgende:
Gelukkig niet, dus zo een baas zal je wel niet zijn..
Maar goed, wat vind jij van een camera in de kantineop je werk ?
bovendien kan je helemaal niks met de beeldenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Woensel-West gelukkig.
Een camera op je werk is prima. Als je niks te verbergen hebt, is het ook niet erg
Mochten er nou opnames van jou gemaakt terwijl je een onbetaalde worst in je mond stopt op youtube verschijnen, dan weet je nu iig waar deze gemaakt zouden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:01 schreef Shoef het volgende:
[..]
Hoe oud?
Ik wil daarmee zeggen dat ik een kut heb en dus geen lul ben.
Als ik jou was, zou ik de binnenkant van de pot maar eens aan een nadere inspectie onderwerpen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:10 schreef Shoef het volgende:
Het gaat mij gewoon meer om het idee, je zit daar in je eigen tijd, er gebeurt nooit wat in de kantine. Er werken alleen maar boerenpummels en 70+-ers. Erhangen al 50 camera's in en om de winkel en dan ook nog daar. Straks komt er nog 1 op de wc en het rookhok!
Jah maar als we wat kopen moet je je bon laten zien aan the boss en er hangen rond iedere kassa al zo een 3 camera's dus ze zien het toch of je het betaald of niet. En ik eet geen worst in me pauze.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mochten er nou opnames van jou gemaakt terwijl je een onbetaalde worst in je mond stopt op youtube verschijnen, dan weet je nu iig waar deze gemaakt zouden kunnen zijn.![]()
The bos? Klinkt intimiderend! Heeft hij ook gouden tanden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef Shoef het volgende:
[..]
Jah maar als we wat kopen moet je je bon laten zien aan the boss en er hangen rond iedere kassa al zo een 3 camera's dus ze zien het toch of je het betaald of niet. En ik eet geen worst in me pauze.
He wat jammer nouquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef Shoef het volgende:
[..]
Jah maar als we wat kopen moet je je bon laten zien aan the boss en er hangen rond iedere kassa al zo een 3 camera's dus ze zien het toch of je het betaald of niet. En ik eet geen worst in me pauze.
TS werkt voor Bruce Springsteenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
The bos? Klinkt intimiderend! Heeft hij ook gouden tanden?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:14 schreef LordNemephis het volgende:
1984!!!!1! zo hebben we dat ook gehad
[ afbeelding ]
quote:
Kinky, hebben jullie ook een safeword afgesproken of mag alleen 'the boss' bepalen wanneer het genoeg is geweest?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:16 schreef Shoef het volgende:
[..]
Nee wemoeten hem zo noemen op de werkvloer. Bossy
Het begint langzaam maar zeker waarheid te worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:14 schreef LordNemephis het volgende:
1984!!!!1! zo hebben we dat ook gehad
[ afbeelding ]
jah schat zoiets..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
Iedere pauze in en uitklokken, camera's, wtf gast, werk je als dwangarbeider in een Siberische kolenmijn ofzo.
Jah...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kinky, hebben jullie ook een safeword afgesproken of mag alleen 'the boss' bepalen wanneer het genoeg is geweest?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het begint langzaam maar zeker waarheid te worden.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/1984_(boek)
Jaaah dat intereseert me al helemaal geen mallemoer, je weet toch wat ik bedoel? Of het er nou met een T of D staat, who cares...!?quote:
Nou, blijkbaar Rosbief dus!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef Shoef het volgende:
[..]
Jaaah dat intereseert me al helemaal geen mallemoer, je weet toch wat ik bedoel? Of het er nou met een T of D staat, who cares...!?
Wat is er mis met dierenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:42 schreef Shoef het volgende:
tjah maar ja
Relatie Ja, met mijn hond.
Seksualiteit Soms, als ze loops is.
quote:
Ik ben van mening dat in jullie contracten een clausule zou moeten komen te staan waarin jullie toestemming geven voor het vrijgeven van de beelden die vervolgens gratis door iedereen gestreamed zouden moeten kunnen worden! Minder interessant dan the bunker zal 't vast niet worden!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
smeerlap..
Maar
Het gaat om jullie mening over camera's in de kantine!
Laat me in me waarde manquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
smeerlap..
Maar
Het gaat om jullie mening over camera's in de kantine!
Dan slechts verplicht laten tekenen voor vrijgave, anders geen werk meer.quote:
Oh post jij onder 2 namen dan ? Ik wou je ook nog wel een broodje geven!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Laat me in me waarde man![]()
Ik zeg ook niets over het haar tussen je brood, viespeuk!
Bossy wil niet dat we iets tekenen ik denk dat-ie daar allergisch voor is..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan slechts verplicht laten tekenen voor vrijgave, anders geen werk meer.
Je citeerde zijn post waarna je zelf smeerlap + smilies postte, ik begrijp waarom hij zich aangesproken voelde. Wat voor opleiding doe je eigenlijk ts?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Shoef het volgende:
[..]
Oh post jij onder 2 namen dan ? Ik wou je ook nog wel een broodje geven!
Posten onder twee namen? Waar heb je het over knul?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:55 schreef Shoef het volgende:
[..]
Oh post jij onder 2 namen dan ? Ik wou je ook nog wel een broodje geven!
Zet het in je profiel dan. Het is toch logisch dat men in de war raakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Shoef het volgende:
IK BEN GEEN KNUL GOZER VENT DUDE EN HEB GEEN LUL IK B EN EEN VROUWTJE!!
En het gaat hier over camera's en niet over opleidingen.
Whehe deze jonguh wordt gekkkkk, jewettogggquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Shoef het volgende:
DIENT DE DISCUSSIE VERDER IN HOOFDLETTERS GEVOERD TE WORDEN OF KAN IK MET ONDERKAST VOLSTAAN?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Shoef het volgende:
Daarom heeft die systeembeheerder een camera opgehangen, om naar jou te loeren en in te zoomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:58 schreef Shoef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je weet zelluffffquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:00 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Whehe deze jonguh wordt gekkkkk, jewettoggg
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:42 schreef Shoef het volgende:
We hebben zo mooi in en uit klok systeem met je vingerafdruk en aan gezien je iedere pauze moetklokken is het niet nodig dat te controleren he!
Jah lekker, broodje haarmot je ok?
he he dat bedoel ik dus, is toch niet normaal..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
WTFals mijn baas naast een absurd inlogsysteem ook camera's zou ophangen in de kantine, was ik direct weggegaan
wat denkt die knakker wel niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |