Je begint me een beetje over te halen... Heb je deze zelf ook?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:25 schreef W1ZZ het volgende:
The Dreamer heeft idd wat funky topnotes, maarja dat zijn dus de eerste paar minuten ofzo... Ik heb me bij het kopen/dragen van iets nog nooit laten leiden door wat vreemde topnotes. Ik vind Pi eerlijk gezegd een redelijk saai uitgewerkte vanille.
Nice dat die map erbij staatquote:Op maandag 27 juli 2009 22:54 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Oeh, tuurlijk! Goed idee. Ik weet de weg in blogger nog niet helemaal, dus je mag de map of link of wat dan ook naar eigen inzicht ergens plaatsen.
[..]
Point taken.![]()
Vroeg t omdat ik wéét dat een 50ml flesje al te veel gaat zijn, krijg ik nooit van z'n leven op. Vink zo zonde.
Heb m'n account toegevoegd, kom er alleen nog niet helemaal achter hoe ik m'n oude berichtje nog onder die naam ondertekend krijg, nouja vanaf nu iig posts onder m'n eigen naam!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef W1ZZ het volgende:
Nogmaals LKS: wil jij niet liever onder je eigen naam posten dan onder Polderposh?
Goeie tip! Verzendkosten ¤ 5,00....dus daar kan je het nog eens voor doen....Original Santal komt deze kant op. Wel hoogste tijd dat er eens een fatsoenlijke parfumerie in Utrecht komt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Anders bestellen bij skins.nl.
Wat je kwijt zou zijn aan treinkosten ben je dan kwijt aan verzendkosten.
Kopiëren, verwijderen & opnieuw posten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Heb m'n account toegevoegd, kom er alleen nog niet helemaal achter hoe ik m'n oude berichtje nog onder die naam ondertekend krijg, nouja vanaf nu iig posts onder m'n eigen naam!
No problem, baby. En ja, ben er na wat gekloot toch achter hoe het werkte met die map toevoegen. Wad dus eigenlijk ook niet o lastig.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Nice dat die map erbij staat![]()
50ml krijg ik ook niet zo snel op, maar ik wil vooral graag 't originele flesje erbij hebbenAls dat voor jou niet zoveel uitmaakt wil ik wel wat meer dan de helft betalen en dan splitten?
Ik ga hem kopen. En ik kijk ook uit naar jaipur van boucheron.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef W1ZZ het volgende:
Vroeger gehad en ik wil eigenlijk nog wel weer 'ns een fles kopen
Wat ik jammer vind aan vanille als noot is dat echt goeie vanillegeuren meestal van de duurdere huizen komen.
Guerlains Shalimar en Habit Rouge zijn erg goed. Shalimar is een vrouwengeur maar kan ook heel goed door mannen gedragen worden. habit Rouge is een citrus/leer/vanillegeur. Hun absolute topper is Spiritueuse Double Vanille, maar die is ¤145 voor 75ml
L'Artisans Vanilia is goed, net als Creeds Vanisia, Parfumerie Generale's Felanilla, Annick Goutals Vanille Exquise en de vanilles van Micallef en Parfums de Nicolaï ook.
Misschien heeft er iemand hier meer verstand dan ik van mainstream vanillegeuren?
En nog steeds niks binnen. Heb fragrancex al op de hoogte gesteld maar hun zeggen dat als het niet aankomt dat ze het vanzelf terugkrijgen. Dus ze kunnen niks doen. Stiekem denk ik gewoon dat de postbode ermee vandoor isquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef wht het volgende:
Hmm, hoe zijn jullie ervaringen met fragrancex?
Your order shipped today 7/10/2009 with Global Mail Air Service.
Duurt dit altijd zo lang of heb ik gewoon pech en ligt het ergens bij de douane te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |