laat zien danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef themauster het volgende:
lol ik zie net een foto van dat schoolfeest in Gouda waar 538 draait volgens mij is naatje daar ook
gayquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi![]()
Volgens mij ben ik een lichte mancrush aan het ontwikkelen... Arie is echt leuk!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi![]()
Volgens mij ben ik een lichte mancrush aan het ontwikkelen... Arie is echt leuk!
Ik begin de schijn wel erg tegen te krijgen... Gister al bekend da'k Notting Hill en Dirty Dancing in de kast heb staan, nu dit en maandag ga ik naar de Pet Shop Boys!quote:
hoe kan jij op die wazige foto vol met zielige pubers zien waar Naat staatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:14 schreef themauster het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 juni 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
laat zien dan
[/quoute
http://twitpic.com/7tvgq
haiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, eindelijk een nieuw wachtwoord!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, eindelijk een nieuw wachtwoord!
en Bert voor Gerard toch vanaaf/vanacht/vanochtend ??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef themauster het volgende:
Bart is invaller voor michiel volgende week lees ik in zijn twitter
Dat kan ik niet zien maar naatje zei vanavond dat hij naar een schoolfeest ging in Gouda toen zag ik net barry paff voorbij komen met zijn tweet over een schoolfeest in gouda zonder bier dus ik dacht kan niet anders wezn dat dit naatjes school isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan jij op die wazige foto vol met zielige pubers zien waar Naat staat
ja dat hoorde ik maar ik hoorde vorige week gerard zeggen dat Coen zijn invaller was maar de Avro zou wel iemand van de Avro willen laten vervangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en Bert voor Gerard toch vanaaf/vanacht/vanochtend ??
Klein citaat van Gerard's site:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik maar ik hoorde vorige week gerard zeggen dat Coen zijn invaller was maar de Avro zou wel iemand van de Avro willen laten vervangen
quote:Vannacht te horen tijdens de Freaknacht met Giel & Bert van Lent (ik ben er een keertje niet bij) en te zien op ned.3.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben er een paar weekjes niet geweest op de vrijdagavond, toch weer het allerleukst om in de studio te zitten!
Te laat voor mij maar ik kijk het zondag wel terug via uitzending gemistquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klein citaat van Gerard's site:
[..]
Bertje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |