quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
Barbarella gemist
[..]
David Hasselhoff al gehad?![]()
Aye!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:18 schreef Marc63 het volgende:
Kan Dio ff zn kop houden? The Madd mag door blijven spelen.
Beide nummersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn hele repertoire kan als Guilty Plessure denk ik
Hij heeft hele cd's vol manquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beide nummers. Of heeft ie nóg meer gemaakt?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft hele cd's vol man![]()
Kijk op youtube eens naar juweeltjes als, Secret agent man , hooked on a feeling, jump in my car.
Toeter van de Fristi?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
Sjezus dat was lekker zeg![]()
![]()
![]()
Ondanks dat het de concurrent was, was het een dampend gebeurenEn nu ben ik helemaal TOETEEER
![]()
Geen idee, maar zou jij me wel kunnen vertellen waar Leon vandaan komt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:57 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand hoe dit leuke plaatje heet? Ken em nog helemaal niet.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Avond. Jammer dat giel er is in plaats van michiel
.
Echt druk is het hier nietquote:
nee tis idd niet drukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt druk is het hier niet. Ik ben trouwens ook rond aan het surfen
.
En over niet heel lang ben jij de enige nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
nee tis idd niet druklijkt erop alsof wij de enige zijn hier
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
En over niet heel lang ben jij de enige nog.
Het is helaas niet andersquote:
Giel in de freaknacht hield ik langer uit. Maar dat is ook 3x niks tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Avond. Jammer dat giel er is in plaats van michiel
.
De broeken pastten je niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Ik heb me hier toch een kuthumeur!!
1; het broeken kopen gisteren liep uit op één grote zelfmarteling!
Vanmiddag siëstaquote:2; ik heb verschrikkelijk slecht geslapen!
Ik moet ook weerquote:3; tis hier een teringzooi en kheb geen zin om op te ruimen en schoon te maken!
Bleuhhhh!
Op SlamFM was ze een simpele plaatjes draaier zonder inhoud. Maar bij 3FM hebben DJ's over het algemeen iets meer mogelijkheden om te laten zien dat ze inhoud hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef themauster het volgende:
Zometeen Kristel ben benieuwd heb haar nog niet eerder gehoord
Gaat ze Timur vervangen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef themauster het volgende:
Zometeen Kristel ben benieuwd heb haar nog niet eerder gehoord
Nee idd. Slim isse nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat een doos deze DJ
"Wordt GTST live ondertiteld?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ik vind haar wel leuk nog steeds beter dan Claudiaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat een doos deze DJ
"Wordt GTST live ondertiteld?"![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |