* TM de 2e opentrektquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook nog maar 1tje halen
Ik heb goed nieuws: JE MAG 'EM!
Ik dacht dat voor jou het beste bericht was: Fortuna mag toch nog in de Jupiler league mag voetballen?quote:
Ja eigenlijk wel: gerechtigheid tegenover die ontzettend arrogante maffia van de KNVBquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat voor jou het beste bericht was: Fortuna mag toch nog in de Jupiler league mag voetballen?
een complete butt plaatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:34 schreef 3FMaster het volgende:Green Day!
Wat een heerlijke CD zeg
Ook qua drums!! (de buren hebben (bijna) alle liedjes voorbij horen komen)
Ik vind hem heul vet.quote:
Is het de zelfde Carlijn die 2 weken geleden bij Michiel in de nacht was?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze Carlijn niet wat meer in de uitzending halen trouwens.
Is het een bekende, ik heb toen niet gekeken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is het de zelfde Carlijn die 2 weken geleden bij Michiel in de nacht was?
Ja, en een maand daarvoor in de Freaknacht bij Giel. Tevens 1 van de dames van dat Powned-nummer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is het de zelfde Carlijn die 2 weken geleden bij Michiel in de nacht was?
Maar weer een half uur wachten omdat die verschrikkelijke Lieke van Lexmond weer uitstellen wie heeft gewonnen met Dancing with the Stars.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
Vanavond weer de Pfaffs wordt weer lachen
Nou... de Lalala Song van Bob Sinclar is al geweest, dus die kans heb je gemist.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Was ff weg. Ben toch nog wel op tijd om te Lalalalalalalalalalalalalalala'en?
Pijpen met je mond dicht is lastig hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar weer een half uur wachten omdat die verschrikkelijke Lieke van Lexmond weer uitstellen wie heeft gewonnen met Dancing with the Stars.
Echt, wat een k-programma, net als de presentatrice. Leuk lijf, maar ze moet dr mond niet open doen.
Als ze maar niets zegtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pijpen met je mond dicht is lastig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |