Altijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef henkde_j het volgende:
Is Ràmon weer wezen struinen op Fok voor een vraag? Volgens mij had deze carglass gast een topic in KLB.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik die reactie deze week wel onder een sneltoets gaan zetten.
mag ook welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, Kristel loopt flink mee te stuiteren op de muziek zeg!
door wiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjalala....
Ik zou worden opgehaald tussen 14u en 15u... toch vreemd dat ik hier nog zit...
de tyfusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en ook Bart heeft last van het Rob-syndroom genaamd cameravrees.
Kunnen ze dat ding niet blokkeren? dus een bepaald filter voor annemieke, rob en bart.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en ook Bart heeft last van het Rob-syndroom genaamd cameravrees.
het is wel een goed plaatjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Noortje. het volgende:
OMG over Dance With Somebody: "Een plaat waarvan niemand had verwacht dat het zo'n hit zou worden. Van een gewoon alternatief plaatje, naar een megahit!"
Flikker toch op man.
Daarom juist, vanaf het begin dat ik die hoorde dacht ik 'waarom in vredesnaam draaien ze die niet vaker?' en nu is het ineens alsof zij hem ontdekt hebben terwijl ze eerst dachten dat het er echt niet in zou zitten!!!!quote:
Dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daarom juist, vanaf het begin dat ik die hoorde dacht ik 'waarom in vredesnaam draaien ze die niet vaker?' en nu is het ineens alsof zij hem ontdekt hebben terwijl ze eerst dachten dat het er echt niet in zou zitten!!!!
Het is radio.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kunnen ze dat ding niet blokkeren? dus een bepaald filter voor annemieke, rob en bart.
Die nummer 1 heb ik nooit mee leren leven.quote:
Ik had al eerder gezegd dat Eric Corton dit nummer suf geplugd had in 3VOOR12 Radio.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Noortje. het volgende:
OMG over Dance With Somebody: "Een plaat waarvan niemand had verwacht dat het zo'n hit zou worden. Van een gewoon alternatief plaatje, naar een megahit!"
Flikker toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |