quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Ravage het volgende:
eh.. dat zijn toch gewoon je chatlogs? Kun je zelf aan of uitzetten.. en MSN vraagt het de eerste keer als je 'm opstart
Die heb ik juist al uitgezet. Maar dit .txt bestandje bevindt zich in een verborgen mapquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Ravage het volgende:
eh.. dat zijn toch gewoon je chatlogs? Kun je zelf aan of uitzetten.. en MSN vraagt het de eerste keer als je 'm opstart
Ik had een foto genomen via msn, gewoon voor een schermafbeelding. Nu wilde ik deze op de telefoon zetten maar dat lukt niet want ik kan die foto niet vinden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:49 schreef Inconsistent het volgende:
En wat voor een soort foto's zoek jij voor in een verborgen map?
Nope, heb die rommel niet. Alleen standaard Windows Live messengerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Dan heb je vast MSN plus of iets van dat soort toestanden geinstalleerd.
AppData heb ik niet eensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef ManianMan het volgende:
C:\Users"GEBRUIKERSNAAM"\AppData\Local\Microsoft\Messenger
Kijk maar hierin
Leegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef ManianMan het volgende:
C:\Users\"GEBRUIKERSNAAM"\AppData\Local\Microsoft\Messenger
Kijk maar hierin
Niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:52 schreef ManianMan het volgende:
C:\Users\"GEBRUIKERSNAAM"\AppData\Local\Microsoft\Messenger
Kijk maar hierin
Ik heb Vista.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef ManianMan het volgende:
Vista jeweets misschien hebben jullie Windows XP. Dan zou je rond moeten neuzen in Application Data
je kan nog wel 10 plaatjes posten maar daardoor verschijnt er niet op eens een bestand bij mensen die dat niet hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |