Hoe zijn jullie ervaringen met chatten?
quote:Een chatlog bijhouden. En na verloop van tijd alsof je neus bloed wat vragen stellen, waarvan je het antwoord al weet... als er dan te lang nagedacht moet worden zou ik al skeptisch worden.
Op zondag 14 april 2002 20:54 schreef Leigh het volgende:
De chatboxen schieten als paddestoelen de grond uit. Dus je ontkomt er haast niet aan..
Niet dat dát erg is, want chatten is leuk en spannend en een andere manier van mensen leren kennen.
Maar dan komt het 'enge'.. want hoe weet je zeker dat degene met wie je chat zichzelf is.. en eerlijk is?
Je hoort zovaak dat mensen liegen op de chat.. Je moet echt goed weten wie je kunt vertrouwen. Vooral als je persoonlijke gegevens uit wilt gaan wisselen.Hoe zijn jullie ervaringen met chatten?
quote:pfffff meen je niet!......
Op zondag 14 april 2002 20:56 schreef Dionysus1975 het volgende:[..]
Een chatlog bijhouden. En na verloop van tijd alsof je neus bloed wat vragen stellen, waarvan je het antwoord al weet... als er dan te lang nagedacht moet worden zou ik al skeptisch worden.
Heb zelf wel goeie ervaringen. Gewoon jezelf zijn he
als een kontakt langer dan een maand stand houdt dan ga ik er van uit dat het allemaal wel zal kloppen.....die paar zieke geesten die dat langer volhouden die poep je gewoon uit....
Maak je niet druk.....wees open en wees niet bang je kwetsbaar op te stellen.....een keer op je bek gaan is minder erg dan krampachtig door het leven gaan. Dat doen er al genoeg
quote:en nog een advies... niet op tmf gaan chatten, of radio 538. Dan weet je gewoon zeker dat je geflest wordt. En als dat al niet zo is, komen de vleselijke woorden je wel tegemoet. Het is daar ECHT erg
Op zondag 14 april 2002 20:59 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
pfffff meen je niet!......
als een kontakt langer dan een maand stand houdt dan ga ik er van uit dat het allemaal wel zal kloppen.....die paar zieke geesten die dat langer volhouden die poep je gewoon uit....
Maak je niet druk.....wees open en wees niet bang je kwetsbaar op te stellen.....een keer op je bek gaan is minder erg dan krampachtig door het leven gaan. Dat doen er al genoeg
quote:O ja?
Op zondag 14 april 2002 21:29 schreef Vampier het volgende:
niet druk maken om wie er aan de andere kant zit... als je een relatie wilt moet je toch echt de straat op.
3 op de 10 relaties ontstaan via internet
quote:nou nou dat zal ook wel meevallen... waar heb je dat vandaan?
Op zondag 14 april 2002 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
O ja?
quote:Je vriendenkring is niet representatief, hoor.
Op zondag 14 april 2002 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
O ja?
quote:Onderzoek, kijk maar eens op google
Op zondag 14 april 2002 21:32 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
nou nou dat zal ook wel meevallen... waar heb je dat vandaan?
quote:Idd, heb slechte ervaringen met mensen van Tmf, chatbox waar ik 3 jaar geleden vaak zat,
Op zondag 14 april 2002 21:01 schreef Dionysus1975 het volgende:[..]
en nog een advies... niet op tmf gaan chatten, of radio 538. Dan weet je gewoon zeker dat je geflest wordt. En als dat al niet zo is, komen de vleselijke woorden je wel tegemoet. Het is daar ECHT erg
quote:Precies, gewoon doen zoals je normaal doet.....wat kan je gebeuren....
Op zondag 14 april 2002 20:59 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
pfffff meen je niet!......
quote:Niet doen dus. Of in ieder geval niet heel snel. Kijk gewoon eerst de kat uit de boom en geef niet je e-mailadres van je werk ofzo, maar gewoon een hotmailadres, als iemand "persé" je e-mailadres wil.
Vooral als je persoonlijke gegevens uit wilt gaan wisselen.
quote:Sinds wanneer?
want chatten is leuk en spannend
1tje daarvan bleek na een tijd van instensief contact een van die mensen te zijn die zich anders voordeed dan hij irl was, wat voor mij ook het einde van dat contact was...
Met die andere 2 heb ik wel contact gehouden, irl ontmoet en ken ik nu nog steeds...
Met een 19 maanden een relatie gehad... en met de ander, jawel, heb ik nu wat.......
Maar ok, dat ik toevallig 2 mensen me chatten heb ontmoet die later erg belangrijk voor me zijn geworden betekent niet dat je niet moet oppassen.... Vooral op die bekende chatboxen lopen veel mensen rond die "niet te vertrouwen" zijn... Na een tijdje contact kom je er overigens vanzelf wel achter of iemand zichzelf is of niet... en als je een beetje actief bentop internet ontwikkel je daar vanzelf een soort van instinct voor geloof ik
Overigens, chat nu al 3 jaar niet meer ofzow... Alleen nog maar icq en soms msn of irc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |