Kan je VERDOMME niet lezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:07 schreef PeZu het volgende:
wat is je klacht?
Mijn mobiel is stukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef Ritmo het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/1219![]()
Serieus, hoe vriendloos ben je dan?Nee, een mobieltje is niet zo essentieel als eten, drinken of ademen maar als je het zo bekijkt is bijna niets belangrijk.
doe eens normaal johquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Kan je VERDOMME niet lezen?
Eens met de klacht, alleen als je telefoon niet minstens internet heeft, een camera én toetsenbord ben je even erg.
Een iPhone is inderdaad over het algemeen anders dan een normale gsm.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ga niet stemmen want dan zou ik hier op moeten stemmen:
Mijn huidige iPhone/GSM doet het nog prima
Hier wordt de illusie gewekt dat een iPhone anders zou zijn dan alle andere mobiele telefoons, en dit is nonsens.
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Ik hoef echt geen GSM hoor![]()
Ik hoef niet zo nodig in het openbaar luidkeels te gaan bellen zodat iedereen kan zien hoe welvarend en hip ik wel niet ben![]()
Als ik moet bellen doe ik dat gewoon thuis.
Ja, tegen het tiendubbele tarief zekerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoor_!
Gast.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook gewoon thuis bellen met een mobiele telefoon hoor_!
geen idee, ik bel gratis met mijn mobielquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, tegen het tiendubbele tarief zeker
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ik bel gratis met mijn mobiel_!
Wat is er precies ernstig aan het niet hebben van een mobiele telefoon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:29 schreef Merkie het volgende:
1 op de 5 geen mobiele telefoon is wel ernstig ja.
Nietzsche had ook geen mobiele telefoon en kon zich daarom tenminste afzonderen. En zie eens wat voor briljante ideeën hij kreeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef gabberklaas het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nou geen mobiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |