Ben je boven even met iets bezig, gaat opeens de deurbel. Loop ik naar de andere slaapkamer toe, om door het raam naar buiten te kijken wie het is. En jawel hoor, ik zag meteen al een deurschooier naar mijn buren toe lopen, om daar ook rotzooi te slijten. Ik denk flikker maar mooi op met je rotzooi, hier wordt niet aan de deur verkocht.
Maar ik had nog de TV beneden aanstaan en dat zag die tweede verkoper toen die naar de buren liep. Dus die gast zegt tegen die andere gast: er is wel iemand hier thuis hoor, de TV staat aan. Die kerel aan mijn deur, belt dus een paar hard aan. En toen ging die puinbak voor mijn raam staan te bonken en te schreeuwen, om maar aandacht te kunnen krijgen. Ik dacht nu is het genoeg. Dus kop uit het raam, en zei dat ik daar niet van gediend was. En dat ze dat kutgedrag maar in speeltuin moesten uitoefenen.
Uiteindelijk gingen die Mongoolse-paraplubakken weg. En op dat moment kregen ook nog even een beste bui op de kop.
Klacht: brutale apen die iets proberen te slijten. Als ik iets wil kopen, dan doe ik dat niet aan de deur.