oeh dove producten kan ik mijn vriendin wel blij mee makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:21 schreef Diconnected het volgende:
Volgende week in de aanbieding:
Aquafresh (tandpasta zooi), Andrelon producten, Dove producten.
Voor wat ik zover weet van de drogemetica producten, stond daar v/d week namelijk te vullen
Yepquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef StrikerZeljko het volgende:
en is het feest nu over? tenzij je originele folders hebt?![]()
Goed werk. Gewoon een print van gemaakt van de scan? Of had je een orgineel Vaartjes folder?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef Ferdii het volgende:
<knip heel verhaal>
voor de liefhebber zal ik mijn aangepaste versie ff online gooien. Of wordt niet gewaardeerd?
Hehe, goed gedaan!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef Ferdii het volgende:
thanks for UncleSam voor de prachtige scan van het foldertje!
Door die scan en mijn top paint skills(ding gewoon met paint aangepast en die paarse streep verwijderd )
heb ik weer 24 flessen en 4 taartjes extra en in schuur staan
AH1: twijfelde heel ff aan het foldertje, ze vroeg dan ook ben je helemaal naar wageningen geweest om die te halen? "euhh ja ik studeer in nijmegen" deed wonderen. Taartje meegekregenvrouwtje wilde in eerste instantie foldertje houden. Na wat discussie (is mijn eigendom!
) en initiatief van mijn kant om er een kopie van te maken foldertje terug gekregen.
AH2: Zonder enig probleem troep meegekregen. Meisje achter de kassa was nog te dom ook en gaf mij hele bedrag mee inc. bonus en statiegeldFoldertje na het te vragen ook weer gekregen.
AH3: wilde een deal sluiten, hun het foldertje ik de flessen en taartjenatuurlijk niet mee accoord gegaan en gewoon mijn folder terug gevraagd. (in geval dat had ik nog een kopie meegenomen
)
uitteraard discussie gewonnen en naar buiten met taart en colaook hier geld volledig teruggekregen
AH4: met manager naar het cola schap gelopen omdat hij niet geloofde dat zij goedkoper warenbleek dat de 1.5 liter bij c1000 vaartjes zelfs goedkoper was dan de literfles bij AH
manager een rood hoofd, ik een taart + cola
al met al staan in de schuur nu dik 100 cola flessen
voor de liefhebber zal ik mijn aangepaste versie ff online gooien. Of wordt niet gewaardeerd?
en de winkel moet in je gemeente zijn..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:39 schreef StrikerZeljko het volgende:
en is het feest nu over? tenzij je originele folders hebt?![]()
nope staat nergens in de voorwaarden, dit zijn verzonnen regeltjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef celineetjuh het volgende:
[..]
en de winkel moet in je gemeente zijn..
Nee, al over gebeld en hoeft NIETquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef celineetjuh het volgende:
[..]
en de winkel moet in je gemeente zijn..
print gemaakt met 1200 dpiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:52 schreef Keffo het volgende:
[..]
Goed werk. Gewoon een print van gemaakt van de scan? Of had je een orgineel Vaartjes folder?
Geen vragen gehad of die folder wel orgineel is? Ben nog beetje huiverig om deze nog te proberen..?
Same here, vouwlijnen van t orgineel meegrfrommelt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
print gemaakt met 1200 dpilijkt echt sprekend op een origineel. Ook niemand gehad die hieraan twijfelde. wel ff goed dubbelvouwen/verfrommelen
zal ff fototje schieten van mijn printje
iemand ruimte waar ik dat ding kan oploaden? rapidshare werkt niet goed. blijft hangen op 0k b/sec upload
Komt er op neer dat als jij je winkelwagen vollaad met cola, je dan 1,11 betaalt, omdat ze je door hebben.quote:
Hoe maken ze daar verschil in, dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:12 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Komt er op neer dat als jij je winkelwagen vollaad met cola, je dan 1,11 betaalt, omdat ze je door hebben.
Daardoor is Sanders niet goedkoper, en krijg je je geld niet terug.
Gewone klanten betalen echter gewoon 1,12!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |