ja, de voorzijde. BIJNA klaar met de achterzijde.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:27 schreef Oksel het volgende:
Qwea, heb je al een betere?
je lult uit je nek. Er staat alleen in die memo dat uitgeprinte folders niet meer mogen. Er staat niks in over een c1000 folder. Dat zou wat zijn. Een winkel uitsluitenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Chantalmv2 het volgende:
Net terug van AH....hier deden ze wel moeilijk! Ben folder ook kwijt! Maar goed....was al blij met de 6 cola Zero! Eerst zeiden ze dat het alleen gewone cola was....dus ik bluffen en zeggen dat ik had gebeld met deze C1000 en dat het alle soorten was (wat ik ook wel denk). Toen manager erbij en die zei dat zij C1000 folders niet meer mogen accepteren (liet memo zien) omdat er zoveel neppe C1000 folders zijn...en dit kon ook uitgeprint zijn!!!
gelukt...6 flessen en appeltaartje! Maar morgen dus geen pizza!
daar moet ik nog aan beginnen zelfsquote:
morgen geen pizzaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Chantalmv2 het volgende:
Net terug van AH....hier deden ze wel moeilijk! Ben folder ook kwijt! Maar goed....was al blij met de 6 cola Zero! Eerst zeiden ze dat het alleen gewone cola was....dus ik bluffen en zeggen dat ik had gebeld met deze C1000 en dat het alle soorten was (wat ik ook wel denk). Toen manager erbij en die zei dat zij C1000 folders niet meer mogen accepteren (liet memo zien) omdat er zoveel neppe C1000 folders zijn...en dit kon ook uitgeprint zijn!!!
Dat meen je niet he!? C1000 folders mogen niet meerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef Chantalmv2 het volgende:
Geloof er toch geen reet van. Kunnen ze niet eens maken man.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
morgen geen pizza
das het enige wat ik wil van de hele AH aktie.
maar goed, ik geloof het pas als ik het zie, en dan nemen ze de pizza's maar weer terug. sowieso ga ik daar natuurlijk wel eerst even tegenin.
ja de albert heijn zal je vast eeuwig dankbaar zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:38 schreef Qwea het volgende:
Ik wil trouwens wel graag wat terug voor dit werk......
eeuwige dank ofzo?
Ja het moest zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |