Nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
Heb ik zojuist een dubbel topic gemaakt?
Juistem, tik hem aanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:17 schreef Howl het volgende:
`Middag!
Nog een uur of twee, en dan is het weekend. Laten we inderdaad die tijd vermoorden!
Ik moet werken dit weekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Juistem, tik hem aan!
Ik blijf tot half 6 hiermoet half 7 in Amsterdam zijn, dus is het ook niet waard om dan nog naar Hoorn te gaan en dan weer terug
Net was er een reclame van de Hoornse stadsfeesten op SkyRadio![]()
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen magquote:
Hmm denk het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hee KF, ga je trouwens nog batsen dit weekend?
Ik ook! Morgenavond! Mensen kansloos dronken makenquote:
Even een handje voor dat mondje hehquote:
Valt me een beetje van je tegenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm denk het nietdeze week totaal geen tijd erin gestoken, dus zal dit weekend ook nergens resultaat van hebben
Jij dan?!
One step at a time tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen
Neuh, ik ook niet... Maar met het daten gaat het goedSlow, but we're getting there...
Automatiseringsdeskundige staat op mijn kaartjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik ben echt blij dat ik elk weekend vrij ben
Dan doe je het niet goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:21 schreef getl0st het volgende:
Maar het moet echt
anders was ik niet gegaan
Wahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
One step at a time toch!
Ik heb alleen nooit veel geduldalhoewel ik N. toch wel interessant vind, misschien is het alleen maar omdat ze een vriend heeft en zo gigantisch lekker is
Ja ik wil dat dus ook weerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
WahahaBezette vrouwen zijn altijd interessanter
En tja, geduld... Ik ben meer van de lange relaties zeg maar
Ik ben echt blij dat ik tegenwoordig zelfs in de weekenden werkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben echt blij dat ik elk weekend vrij ben
Automatisering is meestal een nine-to-five job. Je krijgt wel extra betaald voor je weekend-dienst?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Automatiseringsdeskundige staat op mijn kaartje
Kortom, systeem/netwerkbeheer bij bedrijven.. en dan voornamelijk op Apple gebied
Ooh dat is strakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Automatiseringsdeskundige staat op mijn kaartje
Kortom, systeem/netwerkbeheer bij bedrijven.. en dan voornamelijk op Apple gebied
Is het ook, dit weekend word er een afdeling van een bedrijf verhuisd, moeten in nieuw VLAN geplaatst worden en natuurlijk de verhuizing van 61 machines vind plaats.. gelukkig mag ik me bezig houden met het omzetten van de clientsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Automatisering is meestal een nine-to-five job. Je krijgt wel extra betaald voor je weekend-dienst?
post hierbovenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh dat is strak![]()
![]()
Wat voor dienst heb je dan van het weekend?
Normaal is dat werk toch ook gewoon 9 tot 5 ma t/m vrij?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Werk verstandig, sleutel aan een Apple
Ja zeg! Niemand die het ziet hier!quote:
Dat is echt zulk kut werk hehquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is het ook, dit weekend word er een afdeling van een bedrijf verhuisd, moeten in nieuw VLAN geplaatst worden en natuurlijk de verhuizing van 61 machines vind plaats.. gelukkig mag ik me bezig houden met het omzetten van de clientsen niet het verhuizen zelf
Ik zeg het voor jezelf hoorquote:
Lees jij niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik zeg het voor jezelf hoorstraks stopt iemand er nog wat in
Ik vind dat dus niet. Een bezet iemand komt bij mij direct in het hokje laat maarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
WahahaBezette vrouwen zijn altijd interessanter
Dus ik ben niemandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Erg verstandig!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat dus niet. Een bezet iemand komt bij mij direct in het hokje laat maar
Ja, bij mij ook..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat dus niet. Een bezet iemand komt bij mij direct in het hokje laat maar
Vind je die uitdaging niet spannend danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Euhm... euhm... neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Ripley het volgende:
Jij weet helemaal niet of ik dat uberhaupt wel interessant vindtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:41 schreef STING het volgende:
Er wordt gepraat over dingen in monden stoppen en Cuegirlie wordt zogenaamd wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |