quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef CarOnline het volgende:
Het nadeel van zwart is: Je krijgt het weer zo moeilijk blond![]()
Dan moet ik eerst naar rood en dat wil ik voor geen goud(lokje) want dan ben je een lekker gekke vrouw met een vlot kort pittig kapsel met plukjes. En een dikke derriere. En dat wil ik ten allen tijde vermijden. Dat rode en dat lekker gekke dan. Derriere heb ik al dus daar ben ik dan weer te laat mee![]()
Het kwaad is immers, al geschied.
En ik heb het nu net echt goed blond, en ook dat je zegt écht blond dus ik laat het maar even zo.
Maar t liefst heb ik zwart. Flexibel
o maar als het ''echte liefde'' is zou je met dat nagelschaartje Liesje haar tuintje wel effequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas niet, het gras op m'n balkonnetje kan ik met een nagelschaartje bijhouden
Blond, maar dan wat donkerder. En wat saaier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik er wel héél eng uit zou zien met zwart haar,
wat is jou ''eigen'' haarkleur dan? of weet je dat niet meer
Geef 'r dan een paar konijnen om het af te grazenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas niet, het gras op m'n balkonnetje kan ik met een nagelschaartje bijhouden
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En mn moeder schrikt zich dan een hartverlamming en dat vind ik ook zonde.
Ze heeft al een graaskaterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef 'r dan een paar konijnen om het af te grazen
of een geitjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef 'r dan een paar konijnen om het af te grazen
Oh ja! met zo'n asymetrische linnen hobbezak jurk en dan noemen we je Ellenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:10 schreef CarOnline het volgende:
Het nadeel van zwart is: Je krijgt het weer zo moeilijk blond![]()
Dan moet ik eerst naar rood en dat wil ik voor geen goud(lokje) want dan ben je een lekker gekke vrouw met een vlot kort pittig kapsel met plukjes. En een dikke derriere. En dat wil ik ten allen tijde vermijden. Dat rode en dat lekker gekke dan. Derriere heb ik al dus daar ben ik dan weer te laat mee![]()
Het kwaad is immers, al geschied.
En ik heb het nu net echt goed blond, en ook dat je zegt écht blond dus ik laat het maar even zo.
Maar t liefst heb ik zwart. Flexibel
Ja Ellen!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja! met zo'n asymetrische linnen hobbezak jurk en dan noemen we je Ellen[/vooroordeel]
Ja nee, doe maar niet.
Met van die kabouterschoenen, jeweetwel, en een winnie de pooh aan je tas. Lekker gek!quote:
Ik wil graag een geitje.quote:
je ben een Wilma of een Ellen als je rood bent?quote:
Ja en dan zo'n half vest, zo'n korte met 1 enorme knoopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met van die kabouterschoenen, jeweetwel, en een winnie de pooh aan je tas. Lekker gek!
Mja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je ben een Wilma of een Ellen als je rood bent?
of blond of zwart...?
![]()
ik snap het niet meer, mijn zus heet een kort pittig rood kapseltje![]()
en da's een hartstikke lekker wief hoor !!
oh, dat zeiden mijn ooms ook altijd. Maar daar bedoelde ze toch wel iets anders mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik wil graag een geitje.
Zodat ik kan zeggen 'de geit verpinnen'![]()
Jongens, t was leuk maar ik moet ff naar huis, de geit verpinnen![]()
Mooi
Ja?! Met een asymetrische linnen jurk? Met zon kort vestje met een grote knoop? En een lekker gekke Winnie de Pooh aan haar tas?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je ben een Wilma of een Ellen als je rood bent?
of blond of zwart...?
![]()
ik snap het niet meer, mijn zus heet een kort pittig rood kapseltje![]()
en da's een hartstikke lekker wief hoor !!
jah nou heb ik dus gespiekt... die in die hangmat? da's een cool kapseltjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mja.
Kort is goed, ik ben voor kort.
Nu niet in mn fobo spieken want daar zit het raar![]()
Met slag, vanwege de trampoline.
Ik ga ook, ff t dorf in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef FANN het volgende:ik kan jullie niet meer volgen...
ik ga maar boodschappen doen![]()
![]()
zooooooooooo geen zin in........
maar jah...... ik ga wel weer
doei
Nou!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh, dat zeiden mijn ooms ook altijd. Maar daar bedoelde ze toch wel iets anders mee.![]()
Je vergeet de Wolkie kabouter muiltjesquote:Ja?! Met een asymetrische linnen jurk? Met zon kort vestje met een grote knoop? En een lekker gekke Winnie de Pooh aan haar tas?![]()
Hoe heet ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |