quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:13 schreef lkb9000 het volgende:
worms2armageddon
Eindelijk een volledige worms
Ik weet niet, Major Nelson zegt nog steeds niets, maar hij staat online iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Was die er woensdag al dan?
Ik ga hem denk nu even kopen, zometeen co-op
Alsof mij dat wat uitmaaktquote:
Klopt het zijn gewoon dezelfde episode die al een tijdje geleden naar de pc kwamquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:24 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zag Sam & Max staan op XBLA maar is dat spel ook op disc te koop? Het is toch het 6 delige seizoen van de PC?![]()
En magic the gathering staat er ook op
Maar is het ook op disc te koop?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Klopt het zijn gewoon dezelfde episode die al een tijdje geleden naar de pc kwam
DMC4 is een geweldig gamequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef lkb9000 het volgende:
Zonet bij de Makro voor 18eu mercenaries2 en voor 14eu devil may cry 4 meegenomen
Mercenaries 2 is een geweldige gamequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef lkb9000 het volgende:
Zonet bij de Makro voor 18eu mercenaries2 en voor 14eu devil may cry 4 meegenomen
Ofcoursequote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef lkb9000 het volgende:
Ik kijk elke week wel in het systeem of er goedkope games/consoles komen (ik werk er bij de Klantenservice). Meestal zijn ze niet echt goedkoop, maar als ze leuke aanbiedingen hebben kan het nog al eens interessant zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker!
Ik zat even in de dvd budgetbakken te kijken, kom ik op eens goedkope games tegen
De prijzen kloppen alleen niet echt, dmc4 lag er voor 16 en 20euro en hij bleek 14 te zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kijk elke week wel in het systeem of er goedkope games/consoles komen (ik werk er bij de Klantenservice). Meestal zijn ze niet echt goedkoop, maar als ze leuke aanbiedingen hebben kan het nog al eens interessant zijn
ik ben halverwege gestopt , het hele deel met nero heb ik gehad maar als je dan met dante moet spelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:33 schreef Vubarol het volgende:
[..]
DMC4 is een geweldig gameHet spel heeft wel een hoge moeilijkheidsgraad
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben halverwege gestopt , het hele deel met nero heb ik gehad maar als je dan met dante moet spelen
krijg je alle levels weer alleen achterste voren .
toen had ik het gehad
Dante speelt compleet anders en de levels waren iets anders. Het is niet een spel dat je snel opnieuw zal spelen maar 1x playtrough is het wel waard voor het verhaalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ben halverwege gestopt , het hele deel met nero heb ik gehad maar als je dan met dante moet spelen
krijg je alle levels weer alleen achterste voren .
toen had ik het gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |