Awquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:25 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: mijn vader gaat teleurgesteld zijn met mijn tekening
Ik moet hem nog makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Post je tekening! Kunnen wij beoordelen of hij teleurgesteld zal zijn
Tja, daar heeft hij dus helemaal niks aan blijkbaar.quote:
Maak die tekening met paint dan, kun je hem zo hier neergooien.quote:
Ik ben bezig, maar heb nog geen inspiratie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Maak die tekening met paint dan, kun je hem zo hier neergooien.
Erg voor je, maar vaderdag is voor iedereen een pijnlijke dag...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Lundegaard het volgende:
Mijn vader is dood.
Vaderdag is altijd een pijnlijke dag voor me.
Mjah, ik heb domweg geen contact meer met m'n pa, dus dat kado gaat er ook niet van komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:33 schreef Lundegaard het volgende:
Mijn vader is dood.
Vaderdag is altijd een pijnlijke dag voor me.
Sowieso jammer, die hele commercialiteit rond zulks dagen. Ik hecht er zelf nooit waarde aan, ik geef m`n broer altijd een paar tientjes zodat hij wat kan kopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, ik heb domweg geen contact meer met m'n pa, dus dat kado gaat er ook niet van komen.
Maar het is toch idioot dat op een dag waar je eigenlijk de ander even laat weten dat je aan hem denkt, dixons je een kado van 250 euro probeert ana te smeren?
Met dierendag bezorg ik mijn katten altijd een zelfgemaakt diner van tonijn, zalm en kip, en krijgt hij een nieuwe krabpaal, halsbandje en kattenbakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die aan dagen als vaderdag, moederdag en dierendag doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |