Santa Cruz, Porto Cruz, ben volgens mij wel bijna overal geweest zo langzamerhand. Ribeiro Frio en de forellen heb ik dus ook gezien. Net zoals Desertas, wat zeker een zeer aparte ervaring is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Prachtige foto
Veel bosbranden ja?
Ben je toevallig in Santa Cruz geweest, mijn schattige favo durp?
En ben je bij de forellenkwekerij geweest al?
In Porto Moniz was het zeker warm genoeg om te gaan zwemmen, zelfs zeer warm die dag dat we de tour hadden met een lange pauze in Porto Moniz. De temperatuur ligt al weken boven het gemiddelde, we hebben dagen gehad rond de 30 graden. Laatste dagen is het wat koeler maar iets bewolkter en daardoor ook drukkender.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Oh dat vind ik wel heel erg om te horen
De keren dat ik er was woedde er ook wel eens een bosbrandje, maar dat was altijd vrij snel weer onder controle en heeft er nog nooit toe geleid dat ik ergens niet mocht komen op een moment dat ik dat wilde.
Hoe is het weer? Is het warm genoeg om een middagje bij Porto Moniz bij het natuurzwembad te gaan liggen? Daar is het altijd erg winderig, dus dan moet het wel echt warm genoeg zijn.
Nee, dat is meegenomen in een rour die we niet hebben gemaakt. Zou ook veel langs de bosbranden hebben geleid die vooral op het midden van het eiland woeden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ik ben jaloers dat je daar zit
Ben je ook in de grotten geweest in ehhh.... in het midden bovenin. Sao Vicente!
Nee, het Desertas uitstapje leek ons mooier. Wel stukken duurder maar nu waren we de hele dag onderweg. Catamaran kan je volgens mij alleen maar een 3 uur durende tocht boeken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb het Porto Santo uitstapje nog nooit gedaan vanaf Madeira, ik had het er altijd te druk voor
Volgende keer ga ik het zeker doen!
Heb je nog een boottocht met de catamaran gemaakt vanuit Funchal?
Inderdaad met de kabelbaan geweest, maar niet naar de tuinen, was dat tof?quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa, foto's!
Die sledes heb ik ook nooit gedaan, ik vond dat geluid van dat staal op het asfalt zo akelig![]()
Ben je wel met de kabelbaan geweest (ja zeker, als je daar boven bij de sledes was). En ben je nog in die gewelllllldige tuin geweest bovenaan de kabelbaan?
En jeetje, al die branden. Dan is het er wel erg droog daar de laatste tijd
Jij bent wel met de catamaran geweest zie ik! De dolfijnen! Toevallig ook een walvis gezien (en geroken? Ieuw!).
Appartment geen optie? Had zelf voor 300 euro per week een appartement en op het ontbreken van een airco na was het daar goed te doen. Winkelcentrum aan de overkant, inkopen doen was dus zo geregeld.quote:Op maandag 20 september 2010 12:40 schreef Steven184 het volgende:
Iemand nog een leuk hotel voor rond de 40 euro per nacht in Oktober? Mijn vriendin wil met een vriendin gaan en willen van zaterdag tot zaterdag. De meeste reisorganisaties doen de reizen op maandag en donderdag. Dus maar even kijken of op eigen gelegenheid beter gaat lukken.
Ook een optie inderdaad. Laat maar even weten, hier of via pm.quote:Op maandag 20 september 2010 13:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Appartment geen optie? Had zelf voor 300 euro per week een appartement en op het ontbreken van een airco na was het daar goed te doen. Winkelcentrum aan de overkant, inkopen doen was dus zo geregeld.
maar 8 dagen is wel lang voor een paar peuters die papa en mama missenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |