zijn we toch ook?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
Whehehe, nu met die post van Den_Haag 'Met foto's van Greys' nu midden in dit topic ipv als OP is het net of ik met hem op vakantie ben geweest
Oh gelukkig, ik dacht dat ik doordraaide. Wel een rare sprong, Topic #1 met Topic #270 samenvoegen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
Huh? Er zijn twee topics samengevoegd ofzo?
Dat had ik dus ook... met als gevolg dat we overmorgen gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef lezzer het volgende:
Klinkt toch wel goed voor een zomervakantie
Ik heb net ook dat andere topic eens bekeken.
Nu heb ik natuurlijk helemaal zin om op vakantie te gaan
Klopt.. niets beter dan op dat muurtje bij die parkeerplaats zitten (als je geen hoogtevrees hebt, dan..)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
He, daar zie ik ook Porto Moniz weer van bovenaf, toch?
Hihi grappig! Wij zaten met ons hotel ook in Santa Cruz, dus we liepen daar elke avond wel langs dat paadje.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:37 schreef KellyPelly het volgende:
Grappig dat iedereen een beetje dezelfde foto's heeft.Zoals die van Greys in Santa Cruz van de landingsbaan, heb een identieke. (kan m nu alleen niet posten ivm werk
)
Heel veel plezier!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga alle mooiigheid bijna in het echt bewonderenGa nu gauw naar bed want de wekker gaat om 3 uur
Zal Madeira de groeten doen van jullie
Oh, laat je daarna weten hoe het was?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef dujour het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan deze winter oud en nieuw vieren op madeira.
Heb er super veel zin in, ook omdat er een beetje stress is enzo. Madeira is echt heerlijk om even bij te komen.
Dat bloemenfestival is in aprilquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:59 schreef Gits het volgende:
Weet iemand wanneer je die bloemenoptocht hebt, als je gaat kan je beter gaan als dat plaats vindt. Typisch Madeira toch?
En nog een vraag, als je niet zoveel wandelt, is het eiland dan nog interessant genoeg, gezien bovenstaande foto's denk ik wel maar ik hoor altijd iedereen over het geweldige wandelen op Madeira.
Zal ik doen, misschien nog even ondersteunen met wat foto'squote:Op dinsdag 10 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, laat je daarna weten hoe het was?
Altijd al benieuwd geweest hoe dat is om daar O&N te vieren!
Ik ben al drie dagen op Youtube de meest recente Madeira filmpjes aan het bekijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:33 schreef Duderella het volgende:
Na die beelden op TV kwam ik hier even foto's bekijken van hoe het er zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |