wij moesten ons toch ff melden. de dame had de spiegels van de auto's langs de weg over het hoofd gezienquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik was twee keer met Kras en 1 keer met Oad
Het leukste van de huurauto vond ik dat als je hem terug inlevert je hem vaak gewoon met de sleutel er in op de parkeerplaats van het vliegveld mag laten staan
dat viel me echt op van madeira. het is echt goed te betalenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
45 Minuten rijden daar is niets! Leuk juist, een lekker ritje vol mooie uitzichten
Maar als je van vlees houdt, ga dat zeker een keer bestellen daar. Het is echt verslavend
Je krijgt een hete tegel op tafel waar je hem zelf op mag gaar grillen, lekker met verse knoflook ingesmeerd enzo. Het water loopt me weer in de mond. En het kost geen drol!
Nee klopt, maar voor elke avond zoals je suggeerde is het dan weer een beetje overdrevenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
45 Minuten rijden daar is niets! Leuk juist, een lekker ritje vol mooie uitzichten
Maar als je van vlees houdt, ga dat zeker een keer bestellen daar. Het is echt verslavend
Je krijgt een hete tegel op tafel waar je hem zelf op mag gaar grillen, lekker met verse knoflook ingesmeerd enzo. Het water loopt me weer in de mond. En het kost geen drol!
Jahquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
En maak een boottocht met de grote catamaran vanuit Funchal. Tenminste, dan moet je daar even navragen of het 't seizoen nog is, maar wij hebben in 2 uur dolfijnen, een walvis en een grote zeeschildpad gezien!
Je moet niet met die grote catamaran gaan. Maar vanuit de jachthaven van Calheta ligt een oude zeiljacht. Veel leuker om daarmee de oceaan op te gaan. Wel beetje zeebenen hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
En maak een boottocht met de grote catamaran vanuit Funchal. Tenminste, dan moet je daar even navragen of het 't seizoen nog is, maar wij hebben in 2 uur dolfijnen, een walvis en een grote zeeschildpad gezien!
Daar heb ik ook nog foto's van inderdaad. Of nee, je bedoelt niet dat 'Piratenschip'. Of wel? Want die ging ook vanuit Funchal geloof ik. Maar ik vond de catamaran juist wel weer wat hebbenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je moet niet met die grote catamaran gaan. Maar vanuit de jachthaven van Calheta ligt een oude zeiljacht. Veel leuker om daarmee de oceaan op te gaan. Wel beetje zeebenen hebben
quote:
Wow zeg! Wat een mooie foto'squote:
ik kan niet in de OP omdat hij niet van mij isquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:18 schreef Duderella het volgende:
Misschien handig om nog even een linkje naar deel 269 in de OP te zetten, D_H.
Op de foto het natuurzwembad in Porto Moniz. Zelfde als op de foto van Greys, maar dan op een bewolkt moment.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wow zeg! Wat een mooie foto's![]()
Wat is dat op die foto in de quote?
En hoe warm is het in augustus op Madeira? Ik was naar Tenerife in juli, maar dat was me een beetje te warm eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |