oke dat was een beetje foute benaming:Pquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben een gozer met lang(er) haar en ik val op meiden met kort haar.
Ik val buiten de maatschappij
hoezo ze hebben toch tieten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen met kort haar moeten sowieso al per definitie geweigerd worden in de clubz
Werk aan je begrijpend lezen aubquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Waar gaat dit topic nou over?
Waarom lang haar bij gasten als faal wordt gezien?
Of waarom jongens meisjes met krot haar versieren?
wtf
He heb jij lang haar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:25 schreef FNM het volgende:
[..]
Werk aan je begrijpend lezen aub
maar jij bent dus ook zo'n type wat het super raar vind, maar ondertussen op een kortharig meisje valt
geschoren poesje dan zekerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef MervinMinky het volgende:
Ik zit op MBO ICT school en een van mijn leraren is een programmeur geweest en heeft lang haar, ziet er echt niet uit natuurlijk maar een van de leraressen heeft een kort pittig kapsel en zij is echt gruwelijk![]()
![]()
Ze heeft wel Hyves maar geen foto van haar erop, alleen van haar poesje
Zoiets zeggen en vervolgens claimen dat anderen moeten leren begrijpend lezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:25 schreef FNM het volgende:
[..]
maar jij bent dus ook zo'n type wat het super raar vind, maar ondertussen op een kortharig meisje valt
euhquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:25 schreef FNM het volgende:
[..]
Zo dus.quote:
nee daar is het al te laat voor vrees ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb kort haar en ik val op meisjes met lang haar. Ben ik nu een mainstream mens? Serieus, weet iemand dat? Klinkt eng, ik ben bang!
Moet ik nu naar de kapper om extensions in te laten brengen? Wie weet raad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |