quote:
Niet in mijn geval, wel deze week.quote:
O nee? Mijn kalender geeft aan 'standaard vrijdag' vandaag!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef vencodark het volgende:
Het is helemaal geen standaard vrijdag.
De mijne niet. Het is een heeel bijzondere dag vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O nee? Mijn kalender geeft aan 'standaard vrijdag' vandaag!
Tot nu toe toch echt welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef vencodark het volgende:
Het is helemaal geen standaard vrijdag.
gefeliciteerd Vencotjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
De mijne niet. Het is een heeel bijzondere dag vandaag.
Iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee mijn liefste Belsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:17 schreef Belsezar het volgende:
Dont play coy with me, you know what i mean
Van harte!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kwartje is gevallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
HeheWat duurde dat lang.
de dag is al bijna voorbij!
maar bedankt.
Het gaat niet om de wanneer, het gaat om de hoequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:33 schreef vencodark het volgende:
HeheWat duurde dat lang.
de dag is al bijna voorbij!
maar bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |