You got me therequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hw klinkt toch meer als satan.
Kreator daarentegen....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
de keuken! ja denk dat die het vetst was
Daar ben je vrouw voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter dat dan dat hij te snel komt dacht ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wachten tot je leraar komt is nooit leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr wachten tot je leraar komt is nooit leuk
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor
Beetje jammer van die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wist het wel dat iemand dat zou doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik d8 weer veel te ver door....
w88 op zich is nooit leuk
Het blijft jammerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Anders klonk het zo naar, en ik ben geen naar persoon
En je andere plan dan ? Loopt dat nu niet helemaal in de soep ?quote:
Die zijn al in de soep gelopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je andere plan dan ? Loopt dat nu niet helemaal in de soep ?
Zeg moet jij geen huishoudelijke klusjes doen ofzo? of koffie halen voor mannen? of iets in die trant?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg moet jij geen huishoudelijke klusjes doen ofzo? of koffie halen voor mannen? of iets in die trant?Deze week al vaak genoeg koffie gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg moet jij geen huishoudelijke klusjes doen ofzo? of koffie halen voor mannen? of iets in die trant?wat ben jij een naar persoon zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Deze week al vaak genoeg koffie gehaald
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voorEn ik deed het met liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow wat jammer! Wordt het nog in het weekend goed gemaakt dan ?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij een naar persoon zegDat zeggen ze vakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het weekend heeft ie nooit tijd johquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow wat jammer! Wordt het nog in het weekend goed gemaakt dan ?
Haal jij ooit koffie uit lust?quote:
Dan staat de lust toch los van de koffie voor mij in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
wordt me wel es gezegd: haal me koffie dan mag je daarna onder t bureau kruipen...
Neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wordt me wel es gezegd: haal me koffie dan mag je daarna onder t bureau kruipen...
Mams is net thuisgekomen, nog cdbon en boekenbon gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Congratz mevrouwtje
Heb je nog leuke cadeau's gehad?
En mocht je van de juf nog uitdelen aan de andere juffen en meesters om stickers op te halen?
Dat komt later welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
![]()
eindelijk begrijp je me
geen mep sex maar lekker knuffelen en kroelen *zwijmel*
Abo op psych. mag. ! Leuk nog specifiek doel voor de boeken bon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mams is net thuisgekomen, nog cdbon en boekenbon gehad.Dus daar ben ik wel blij mee
En geld voor abo. op Psychologie magazine, ook leuk.
Weet nog niet. Ik zal op het gemakje eens kijkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Abo op psych. mag. ! Leuk nog specifiek doel voor de boeken bon?
Duim!quote:
Goedquote:
ik ben zooooooooo neuk moe hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ik zal weer weer moeten neuken
oh lees mn regel hierboven, alleen knuffelen en kroelen anders nietquote:
Ik heb al weekendquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
GoedBijna weekend
Nog iets meer dan 2 uurtjes werken en dan heerlijk vrij
En met jou?
Ik ben gewoon moe volgens mijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
ik ben zooooooooo neuk moe heik weiger gewoon om nog te neuken
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh lees mn regel hierboven, alleen knuffelen en kroelen anders niet
dan niet, helaas pindakaasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wie zegt neuken trouwens? Vrijen gewoon hoor maar laat maar
Nog geen plannen. Maar ik wordt ongetwijfeld gebeld vandaag door vrienden. Gaat elk weekend zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik heb al weekend![]()
verder gaat super met me mag niks klagen!![]()
nog leuke weekend plannen?
Jaag zequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:53 schreef Duimelot het volgende:
Ik ga even op beddenjacht voor mn zoontje
die is bijna 4 dusmet peuterbedje....
fijne dag verder allemaal
Die is grappigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:57 schreef Kreator het volgende:
Ik zal wel weer de laatste op aarde zijn, na 51 miljoen views... maar toch. Briljant...
Zullen wij samen nog meer lullen om deze vervelende tijd te dodenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:58 schreef Kluts het volgende:
Zo. Weer 3 kwartier voorbij door kansloze ouwehoergesprekken met collega's.
De vrijdagmiddag vordert gestaag zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |