Mede fokkers:
een week of 3/4 geleden had ik mijn beltegoed opgewaardeerd. Het bedrag was 20 euro.
Sindsdien krijg ik om de week een sms van de Combo Club. Wat is nou het probleem? Er word zomaar 4 euro +BTW van mijn beltegoed afgehaald. Bij de eerste 2 smsjes dacht ik, oh het z zal vast reclame zijn, en vast niet nog een keer komen. Er stond er ook bij dat ik het kon laten 'stoppen'' door te sms'en naar COMBO STOP naar 3210. Maar zoals ik al zei, het zal vast niks zijn. Ondertussen had ik al een stuk of 4 smsjes gestuurd. Ik ging even kijken hoeveel mijn tegoed bedraagde, was het 10.50. Ik vond het madness! bijna de helft van mijn 20 euro weg aan 5 smsjes!!! Toen ik nogmaals een smsje kreeg begon ik iets te vermoeden.
Vanochtend heb ik weer eens een sms gekregen van die combi club. Ik keek naar mijn beltegoed en die bedroeg 4,20. 4,20!! Ik heb sinds mijn laatste sms niks meer gestuurd. Ik legde mijn telefoon weg, en meteen na 1 minuut kreeg ik weer een sms, ik dacht WAT IS DIT. Ik smsde meteen combo stop naar 3210, maar wat kreeg ik te zien: '' uw beltegoed is te laag''. Ik keek hoeveel beltegoed ik had '' 0.02 cent''
Ik was zo boos geworden toen ik dat las. Binnen 5 minuten van 3 euro naar 0.02 cent. Dus elke keer als ik een sms krijg van die @#$#@ Combo Club, dan gaat er 4,20 +BTW ervanaf. Hoeveel die btw bedraagt weet ik niet precies...

klacht; ik ben opgelicht door een stel beltegoedleechers
sub klacht; IK HAAT FRAUDEURS!