Want? Iedereen weet toch dat het bezitten van Staatsgeheimen problemen gaat opleveren....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:17 schreef CG het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk?
Maar het is zo'n brullerig druk mannetje. Ik zie me al voor me dat ie bij de bakker een brood besteld:quote:
Dat ben ik met je eens. En nou houdt de Telegraaf ook nog wel van een relletje. Maar daarom is het nog geen stijl van de AIVD om zomaar een inval te doen bij een journalist.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar het is zo'n brullerig druk mannetje. Ik zie me al voor me dat ie bij de bakker een brood besteld:
"HOI MENEER! IK WIL 1 WIT, 3 CROISSANTJES, EN EEN KOFFIEKOEK! OF ZIT DAT LINKSE TUIGCLUBJE WEER UIT HUN NEUS TE ETEN?!"
Het is niet zomaar aangezien ze wordt verdacht van criminele activiteiten...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef CG het volgende:
[..]
Maar daarom is het nog geen stijl van de AIVD om zomaar een inval te doen bij een journalist.
Ze hebben haar eerst gevraagd om de stukken af te geven, dat heeft ze geweigerd en ja dan is het wachten op een inval natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef CG het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En nou houdt de Telegraaf ook nog wel van een relletje. Maar daarom is het nog geen stijl van de AIVD om zomaar een inval te doen bij een journalist.
Geen stijl?? zij heeft AIVD documenten in huis... ik denk dat ze alle recht hebben om het huis binnen te vallen (vooral omdat ze deze niet wilde geven) en wat nog interessanter is... hoe komt ze aan deze documenten?Ik neem aan dat ze gestolen zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:31 schreef CG het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. En nou houdt de Telegraaf ook nog wel van een relletje. Maar daarom is het nog geen stijl van de AIVD om zomaar een inval te doen bij een journalist.
Poging tot lollig doen gefaald.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar het is zo'n brullerig druk mannetje. Ik zie me al voor me dat ie bij de bakker een brood besteld:
"HOI MENEER! IK WIL 1 WIT, 3 CROISSANTJES, EN EEN KOFFIEKOEK! OF ZIT DAT LINKSE TUIGCLUBJE WEER UIT HUN NEUS TE ETEN?!"
Op welke manier heeft hij gelijk dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:57 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Poging tot lollig doen gefaald.
Sjuul heeft gelijk.
En de manier waarop... Tsja, het is De Telegraaf, he.
Stukkies schrijven zijn geen "criminele activiteiten" waar een inval voor nodig is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is niet zomaar aangezien ze wordt verdacht van criminele activiteiten...
Nee maar de documenten waar die stukken op gebaseerd waren waren wel staatsgeheimen en het is verboden omn die in huis te hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Stukkies schrijven zijn geen "criminele activiteiten" waar een inval voor nodig is.
Dus?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee maar de documenten waar die stukken op gebaseerd waren waren wel staatsgeheimen en het is verboden omn die in huis te hebben.
Dus is er reden tot een inval als je de stukken niet vrijwillig afstaat. Het is verboden om Staatsgeheimen in huis te hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |