Dat zijn inbrekers altijd . . .quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ze zeiden dat ze bij het verkeerde huis waren
dat komt straks als Ts veilig in zijn bedje ligt en hij niet verwachtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:42 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
hebben ze je nog in de kont geneukt?
Roemenen zeker?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
Aan mij vroegen ze eens of ik water voor de auto had toen ze in de tuin stonden
en dan ben je niet zo wakker om 112 te bellen???quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef PierreTT het volgende:
Klacht 3: Geld uitgegeven om 0800-8844 te bellen
Nee, Hollandersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:51 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Roemenen zeker?
Jaaaaren geleden toen in de planten in de voortuin stond te besproeien met de tuinslang, kom er een Roemeense vrouw met (zogenaamd) huilend kind naar mij toe gelopen: "zand ogen water alstublieft".
Het was enorm mooi weer, dus alle ramen en deuren stonden open. Even daarvoor zag ik een Lada vol Roemenen langsrijden...
jah zat ik ook net te denken.....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:58 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en dan ben je niet zo wakker om 112 te bellen???
Hoe weet je dat 't dezelfde zijn? Wat is dit voor demonisering?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef PierreTT het volgende:
10 minuten later hoor ik ineens wat gerommel en houtgekraak vanuit de keuken, dus ik naar de keuken toegelopen... Hebben die 2 zelfde k*nkerlijers het keukenraam open lopen wrikken! Dus dankzij deze 2 idioten heb ik nu een kapot raam + kapot kozijn! Teringinbrekers!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe weet je dat 't dezelfde zijn? Wat is dit voor demonisering?
Dat vroeg jij je niet af, alleen ik vroeg me dat af. Jullie denken niet na!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat vroeg ik me eigenlijk na het lezen van de OP ook al af maar was het vergeten te vragen_!
toch best knap dat jij precies weet wat ik me allemaal afvraagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat vroeg jij je niet af, alleen ik vroeg me dat af. Jullie denken niet na!
indd. niet al te snuggerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:43 schreef Remake het volgende:
Maar ze wilde inbreken toen jij thuis was? ai...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:44 schreef RickoKun het volgende:
ben ik de enige die dit een kut topic vind?
Ze keken of er iemand woonde die hen enige weerstand kon bieden. Maar TS deed open dus tja. Da's makkelijk inbreken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Dus die komen eerst bellen om te zien of je thuis bent en communiceren met je om vervolgens in te breken?
Wat een retards zeg.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze keken of er iemand woonde die hen enige weerstand kon bieden. Maar TS deed open dus tja. Da's makkelijk inbreken.
Dit topic brengt me in de warquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef PierreTT het volgende:
Klacht 3: Geld uitgegeven om 0800-8844 te bellen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Maak eens een foto van dat raamKunnen we kijken hoe erg het is... (en of het wel klopt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |