Als hij daar nou nog op zou doelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien omdat er nog een paar bij Ajax spelen
Livestream?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
Obradovic komt er nu in tegen Wit Rusland.
Site van de UEFA, geloof ik.quote:
Ik schakel net pas in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Site van de UEFA, geloof ik.
Hoe speelt Sulejmani?
Was uiteraard gelulquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon gelul Radegast. Zoals 90% van alle geruchten.
Heb je overigens dat overzicht al af?
Dat is Tosic, die al een miljoenentransfer heeft verdiend naar Manchester Unitedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Felon het volgende:
Nummer 11 is ook wel een aardige speler, weet niet hoe hij heet. Leuke buitenspeler. Viel me vorige wedstrijd van Jong Servië ook al op.
Nee, want dan wordt Da_Sandman boos dat zijn posts weer ten onrechte verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou sjimz, haal de bezem er maar weer doorheen.
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.
Tegen Willem II de enige wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.
11 wedstrijden..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Willem II de enige wedstrijd?
Zoveel heeft hij toch ook niet gespeeld?
Groningen-uit ook. Tegen Heracles en Twente ging het dan wel ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Willem II de enige wedstrijd?
Zoveel heeft hij toch ook niet gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |