Als hij daar nou nog op zou doelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien omdat er nog een paar bij Ajax spelen
Livestream?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
Obradovic komt er nu in tegen Wit Rusland.
Site van de UEFA, geloof ik.quote:
Ik schakel net pas in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Site van de UEFA, geloof ik.
Hoe speelt Sulejmani?
Was uiteraard gelulquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon gelul Radegast. Zoals 90% van alle geruchten.
Heb je overigens dat overzicht al af?
Dat is Tosic, die al een miljoenentransfer heeft verdiend naar Manchester Unitedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Felon het volgende:
Nummer 11 is ook wel een aardige speler, weet niet hoe hij heet. Leuke buitenspeler. Viel me vorige wedstrijd van Jong Servië ook al op.
Nee, want dan wordt Da_Sandman boos dat zijn posts weer ten onrechte verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou sjimz, haal de bezem er maar weer doorheen.
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.
Tegen Willem II de enige wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.
11 wedstrijden..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Willem II de enige wedstrijd?
Zoveel heeft hij toch ook niet gespeeld?
Groningen-uit ook. Tegen Heracles en Twente ging het dan wel ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Willem II de enige wedstrijd?
Zoveel heeft hij toch ook niet gespeeld?
Serieus?!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Nashje het volgende:
Zag net Jol in beeld tijdens de wedstrijd Belarus - Servie.
Voor Miralem?quote:
Dick Jol was daar met z'n vrouw jaquote:
De enige dick hier die ik zie ben jij Nashje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dick Jol was daar met z'n vrouw ja. Hij houdt van U21-toernooien en is liefhebber van het land Zweden.
OBRA-FUCKIN-DOVIC!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor Miralem?Of toch... iemand anders.
Als ik Dick ben, ben jij Cockquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De enige dick hier die ik zie ben jij Nashje.
Klootzakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dick Jol was daar met z'n vrouw ja. Hij houdt van U21-toernooien en is liefhebber van het land Zweden.
Wat wil je? Die jongen speelde afgelopen wedstrijd nog niet vanwege een blessure. Best begrijpelijk dat hij nu niet de sterren van de hemel speelt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef sjimz het volgende:
De enige opvallende actie van Obradovic was zijn gele kaart voor mekkeren.
Maar goed, hopelijk kan hij nog meer dan dat want heb hem nog niet vaker een wedstrijd zien spelen.
Daarom beoordeel ik hem nog niet daarop.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:13 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wat wil je? Die jongen speelde afgelopen wedstrijd nog niet vanwege een blessure. Best begrijpelijk dat hij nu niet de sterren van de hemel speelt.
Hoe kan een speler die Ajax niet beter maakt het gaan maken bij een Engelse topclub vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:56 schreef N.i.c.k het volgende:
en toch sluit ik niet uit dat Vermaelen in Londen de stap op den duur wel kan maken. Juiste begeleiding, en een ervaren rot naast zich. (al weet ik niet precies wie dat moet zijn daar).
Zijn verhaal bij Ajax vond ik in elk geval wel redelijk over. Hij was niet slecht, maar maakte Ajax ook niet beter.
dat leg ik toch uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hoe kan een speler die Ajax niet beter maakt het gaan maken bij een Engelse topclub vraag ik me dan af?
Waarom niet? Hij komt in een mooie aanval terecht met oa Aissati en Suarez. Ballen en aanvoer krijgt ie wel itt bij Graafschap. Daarnaast kan Jol iets smeden én heeft een oogje voor talent.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:08 schreef Frankz0rz het volgende:
Sahar is al naar Espanyol denk/vrees ik. Ik vind hem wel een leuk voetballertje.. Maar ik denk niet dat hij er gelijk zou staan bij Ajax.
Dat idee heb ik gewoon, Sahar is ook pas 19.. Misschien dat hij in een beter draaiende aanval wel veel goals kan maken, maar vooralsnog denk ik niet dat hij komtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij komt in een mooie aanval terecht met oa Aissati en Suarez. Ballen en aanvoer krijgt ie wel itt bij Graafschap. Daarnaast kan Jol iets smeden én heeft een oogje voor talent.
quote:Miralem Sulejmani is niet geheel ongeschonden uit het EK-21 duel tussen Jong Servië en Jong Wit Rusland gekomen. De Ajacied liep in de slotfase een hoofdwond op, zag Sportweek.
De bloedende wond moest worden verbonden, waardoor de spits de slotfase van het duel met een tulband op speelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |