Zijn contract zal wel verlopen op 1 juli? Officieel staat ie nog onder contract bij Ajaxquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leonardo gaat maandag gewoon meetrainen volgens Ajax Life - dat is ook raar.
Moet ie een soort van stage afwerken voor Jol?.
Liever Duitser dan amsterdammer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef Deval het volgende:
Elia zou een goede speler zijn, maar toch wel weer toevallig dat die Duitsers die Amsterdammers op de rails moeten helpen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef need2009 het volgende:
[..]
Liever Duitser dan amsterdammer.
Voor de rest. ELIA 12 MILJOEN. Dokken of wegwezen!!! Niet blijven zeuren.
Denk dat onze Joop zucht en denkt, als ie naar z'n nummermelder kijkt, heb je die wanbetalers ook weer.
Lees het, jammer vond het wel een aardige invaller. Had graag gezien dat hij basisplaats waardig was maarja dat zit er helaas niet in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens RTV NH is Leonardo wel per direct weg.
Leonardo was een geweldige invaller. Volgens Leonardo zelf dan, aangezien er bij zijn invalbeurten behalve Leonardo zelf helemaal niemand in het veld stond. Zelfs geen tegenstanders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Lees het, jammer vond het wel een aardige invaller. Had graag gezien dat hij basisplaats waardig was maarja dat zit er helaas niet in.
Nou, laat Obradovic dan maar snel bevestigd worden, voordat er hier weer paniek in de tent uitbreekt. Oleguer zal wel snel volgen naar Galatasaray, waarna die centjes weer besteed kunnen worden aan een Boulahrouz. Dan een kleine fooi richting Chelsea voor Sahar en dan is de selectie wat mij betreft prima.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:44 schreef Silenus het volgende:
Vermaelen voor 12 miljoen naar Arsenal. (10 vast en 2 variabel)
Ja, of het aantal wedstrijden wat 'ie speelt ofzo. Ben bang dat we naar die 2 miljoen kunnen fluiten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
2 miljoen variabel? Hopelijk niet gebaseerd op dat Arsenal kampioen wordt.
Zal wel weer prestatiegericht zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
2 miljoen variabel? Hopelijk niet gebaseerd op dat Arsenal kampioen wordt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik had liever gezien dat Obradovic al binnen was voordat Vermaelen weg ging eigenlijk.Nu is het maar weer afwachten of Obradovic daadwerkelijk zijn woorden nakomt en bij Ajax tekent. Doet hij dat niet zitten wij alweer met de gebakken peren
Hoe goed ken jij Obradovic eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik had liever gezien dat Obradovic al binnen was voordat Vermaelen weg ging eigenlijk.Nu is het maar weer afwachten of Obradovic daadwerkelijk zijn woorden nakomt en bij Ajax tekent. Doet hij dat niet zitten wij met de gebakken peren
Vermaelen zou sowieso gaan, en die zou echt niet blijven als we Obradovic niet weten te strikken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik had liever gezien dat Obradovic al binnen was voordat Vermaelen weg ging eigenlijk.Nu is het maar weer afwachten of Obradovic daadwerkelijk zijn woorden nakomt en bij Ajax tekent. Doet hij dat niet zitten wij met de gebakken peren
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Heet Obradovic gezegd bij Ajax te tekenen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Hij heeft gezegd graag naar Ajax te komenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heet Obradovic gezegd bij Ajax te tekenen dan?
Ook als de andere clubs die rondom hem genoemd worden zich melden?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:09 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd graag naar Ajax te komen
Van wat ik gelezen heb wel ja. Hij zou zijn carrière rustig willen opbouwen en niet gelijk naar de absolute top willen gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ook als de andere clubs die rondom hem genoemd worden zich melden?
Kan wel, maar dan worden ze 2de.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:15 schreef Gruning3r het volgende:
Ik hoop persoonlijk niet dat Ajax achter Granqvist aan gaat.
Liever kopen ze heel FC Twente leeg
Lol, Vermaelen.quote:“I have had a good taste of the Champions League during my time with Ajax and this is something I am looking forward to experiencing again with Arsenal."
Uiteraard. Ik hoop dat hij het goed gaat doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:35 schreef Rumille het volgende:
Het beste voor Vermaelen, heeft zich altijd ingezet voor Ajax
Het is nooit goed he?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Had liever Kennedy als eerst weg zien gaan
Vooral ook omdat het een kwestie van tijd is. Alsof Kennedy volgend jaar dertig wedstrijden speelt.quote:
Wat doen de aankopen van dat jaar er nu nog toe?quote:
Staan er nog een paar onder contract.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat doen de aankopen van dat jaar er nu nog toe?
Misschien omdat er nog een paar bij Ajax spelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat doen de aankopen van dat jaar er nu nog toe?
Ja, dat begrijp ik. Maar ook een hele berg niet, dus ik snap niet zo wat dat er nog toe doet. Liever vooruit kijken. Het is rustig rond Ajax en dat blijf ik heerlijk vinden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Staan er nog een paar onder contract.
Als hij daar nou nog op zou doelenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien omdat er nog een paar bij Ajax spelen
Livestream?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef sjimz het volgende:
Obradovic komt er nu in tegen Wit Rusland.
Site van de UEFA, geloof ik.quote:
Ik schakel net pas in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Site van de UEFA, geloof ik.
Hoe speelt Sulejmani?
Was uiteraard gelulquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gewoon gelul Radegast. Zoals 90% van alle geruchten.
Heb je overigens dat overzicht al af?
Dat is Tosic, die al een miljoenentransfer heeft verdiend naar Manchester Unitedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:30 schreef Felon het volgende:
Nummer 11 is ook wel een aardige speler, weet niet hoe hij heet. Leuke buitenspeler. Viel me vorige wedstrijd van Jong Servië ook al op.
Nee, want dan wordt Da_Sandman boos dat zijn posts weer ten onrechte verwijderd zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou sjimz, haal de bezem er maar weer doorheen.
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.
Tegen Willem II de enige wedstrijd?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, maar één ding is me wel een beetje opgevallen. Met Sno binnen de lijnen verliest Ajax niet snel.
11 wedstrijden..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Willem II de enige wedstrijd?
Zoveel heeft hij toch ook niet gespeeld?
Groningen-uit ook. Tegen Heracles en Twente ging het dan wel ok.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Willem II de enige wedstrijd?
Zoveel heeft hij toch ook niet gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |