Ik heb het bericht verwijderd toen de edit er nog niet stond.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ging bij beide momenten best wel uit mijn dak.
Moet een mod niet mijn edit waar niks mis mee is wijzigen.
Nah, maakt niet uit. Beter te snel dan te laat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het bericht verwijderd toen de edit er nog niet stond.
Hij had zo zn momenten ja. Maar dit is typisch een voetballer die het teamproces verstoord naar mijn mening. Ik weet dat ik daar slecht over kan oordelen en ik dat eigenlijk ook niet moet doen, maar ik doe het tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef TAV74 het volgende:
Leo weg, ik vind het prima. Blijft voor mij een net-niet voetballer waar we niet beter van worden. Maar eerlijk is eerlijk: hij had absoluut zijn momenten!
Ik vind heel het shirt er zo toch eigenlijk een stuk minder uitzien. Een badge was veel mooier geweest. Daarnaast zit er weer totaal geen model in het shirt. Maar ach, ik ben ondertussen niets anders gewend van Adidas. Baggertroep.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die letters maar niks. Waarom niet gewoon een mooie vierkant lettertype? Dit is echt lelijk imo.
Hij heeft vandaag getekend bij Ajax.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met die Sahar , komt 'ie nou wel of is 'ie al naar Espanyol ?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef TAV74 het volgende:
Leo weg, ik vind het prima. Blijft voor mij een net-niet voetballer waar we niet beter van worden. Maar eerlijk is eerlijk: hij had absoluut zijn momenten!
Vaag. Moet je even de contactpagina zoeken. Als je daar bent moet je alt en F4 indrukken. Dan zie je het. Doe maar eensquote:
Mensen die fan zijn van DragonballZ (quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Plaag die jongen eens niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |