quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Gaat er nog iemand kijken bij Ajax Amsterdam - Ajax Kaapstad?Kunnen we meteen ff scouten.
Zondag 4 juli om 16:00. Kaarten kosten 10 Euro om te staan en 15 voor zitplaatsen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:20 schreef _Mike_ het volgende:
Wanneer is die wedstrijd Aanvoerder?
Waar kan je de kaarten halen? Bij de ingang of online?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zondag 4 juli om 16:00. Kaarten kosten 10 Euro om te staan en 15 voor zitplaatsen.
Ja maar Ben Sahar, k weet het niet hoor. Denk toch niet echt de (vleugel)spits waar we naar op zoek zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:15 schreef twi het volgende:
Als Suarez zou vertrekken, zou de komst van Elia natuurlijk wel een welkome zijn. Sahar had ik graag zien komen. Liever Berg, maar voor die drie mijoen kan je best een jonge en op het oog sterke en balvaste jongen gebruiken.
quote:Je zou na de zomer toch gaan meelopen bij Ajax A1 van Frank de Boer?
Patrick Kluivert: ,,Een maandje terug heb ik inderdaad Danny Blind (manager technische zaken bij Ajax, red.) opgebeld. Toen hebben we het gehad over een stage van drie maanden bij de A1. Maar omdat Frank de Boer al een assistent heeft, zouden we dan met drie man op het veld komen te staan. Van mijn docenten op de cursus Coach Betaald Voetbal moet ik de komende drie maanden laten zien dat ik het coachen onder de knie heb. Ik voorzie dat er bij PSV daarvoor meer ruimte ligt. Daarom heb ik een andere keuze gemaakt.’’
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef Voltreffer het volgende:
Nogmaal voor de zeeuwse ajaxcied onder ons:
Jong Ajax belegt van 12 Juli tot 17 Juli een trainingskamp in het zeeuwse Oostkapelle. Ze trainen op maandag (1x), dinsdag (2x ?), woensdag (2x ?) en donderdag (1x) waarna donderdag avond de wedstrijd Oostkapelle 1 - Jong Ajax zal worden gespeeld.
Toegang tot de trainingen is gratis, voor de wedstrijd zal een (kleine) entree prijs gelden.
Nu dus de corecte informatie. Iemand enig idee met wat Jong Ajax word aangevuld? Want op de site van Ajax zie ik maar een mannetje op 10 / 12 in de selectie zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |