abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3830009
Ik vind een jongen leuk.....maar hij mij niet

Hij zal me wel raar vinden ofzo?

ben die zin vergeten???
pi_3830034
quote:
Op zondag 14 april 2002 19:44 schreef Hierbenikdan het volgende:

Mja. Join the club. *handschud*
pi_3830040
Hij zal zich toch wel gevleid voelen
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3830052
quote:

Ben je raar dan?
pi_3830060
quote:

Misschien vind 'ie je gewoon niet leuk...
Hoeft 'ie je toch niet raar te vinden?

* uit ervaring spreekt. Ratje kreeg NOOIT respons van jongens die ze leuk vond

zondag 14 april 2002 @ 19:56:33 #6
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_3830139
quote:

als je zo blijft denken wel ja
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  zondag 14 april 2002 @ 19:57:35 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3830151
quote:

vertel eens wat meer... wie, wat, waar etc... misschien was hij gewoon verlegen
pi_3830164
Nee, ben niet raar...hij zal me wel gewoon niet leuk hebben gevonden dan...

Misschien dat ie gevleid was, maar hij ging wel heel hard lachen erom dus? Maarjah hij wist het wel eigenlijk al...het zal wel..tis wel onwijs jammer!

ben die zin vergeten???
  zondag 14 april 2002 @ 20:00:57 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3830182
quote:
Op zondag 14 april 2002 19:59 schreef Hierbenikdan het volgende:
Nee, ben niet raar...hij zal me wel gewoon niet leuk hebben gevonden dan...

Misschien dat ie gevleid was, maar hij ging wel heel hard lachen erom dus? Maarjah hij wist het wel eigenlijk al...het zal wel..tis wel onwijs jammer!

vertel nou meer !
pi_3830217
quote:
[b]
vertel eens wat meer... wie, wat, waar etc... misschien was hij gewoon verlegen
Het is inderdaad een verlegen jongen, maar ik ben ook best wel verlegen..dus durfde opzich niet echt actie te ondernemen maar vrienden van me wisten het..en hij zelf ook wel, en eentje zei dus iets tegen hem erover...en tjah daar moest ie hard om lachen...zegt al genoeg he
ben die zin vergeten???
pi_3830266
anders stap je gewoon op die gozer af en vraag je het.. dan weet je wat hij van je vind/hoe ie over je denkt..nja..en als het nix wordt..er zijn vast zat gozers die je wel leuk vinden..
pi_3830296
quote:
Op zondag 14 april 2002 20:08 schreef thadude het volgende:
anders stap je gewoon op die gozer af en vraag je het.. dan weet je wat hij van je vind/hoe ie over je denkt..nja..en als het nix wordt..er zijn vast zat gozers die je wel leuk vinden..
Jah eigenlijk zou ik dat wel moeten doen he...
en ik denk altijd wel zo van niet een hand vol maar een land vol..maarjah baal der toch wel heel erg van.

Had ik zo genoeg verteld over die jongen Frenkie of wil je nog meer weten?

ben die zin vergeten???
pi_3830365
quote:
Op zondag 14 april 2002 20:04 schreef Hierbenikdan het volgende:

[..]

Het is inderdaad een verlegen jongen, maar ik ben ook best wel verlegen..dus durfde opzich niet echt actie te ondernemen maar vrienden van me wisten het..en hij zelf ook wel, en eentje zei dus iets tegen hem erover...en tjah daar moest ie hard om lachen...zegt al genoeg he

Nou als het op deze manier is gegaan dan denk ik dat ie jongen gewoon ff stoer deed voor zijn vriendjes! Je gaat als jongen niet een meisje zo uitlachen. Ik zou het gewoon nog eens vragen. Maar dan als je met die jongen alleen bent. Dus zonder die vriendjes erbij. Suc6
The lab called.... Your brain is ready
pi_3831651
Praat met hem (via sms, msn als je het niet regtstreeks kan/durft) en zeg hem midden in zn gezigt wat jij van hem vint.
pi_3835581
quote:
Op zondag 14 april 2002 20:04 schreef Hierbenikdan het volgende:

[..]

is waarschijnlijk nie de moeite waard als ie gaat lachen en niet eens normaal/serieus reageert.. lijkt me toch wel het minste wat je mag terug verwachten, een normale serieuse reactie..
  maandag 15 april 2002 @ 10:04:04 #16
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3835598
quote:
Op zondag 14 april 2002 20:11 schreef Hierbenikdan het volgende:

[..]

Had ik zo genoeg verteld over die jongen Frenkie of wil je nog meer weten?

Meer weten.. hoe heeft hij je uitgelachen. of heeft hij alleen maar gelachen.. ik lach er ook altijd om.. maar dat is geen uitlachen...!
  maandag 15 april 2002 @ 10:25:04 #17
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_3835725
Was je erbij toen hij erom ging lachen? Misschien wist ie wel gewoon niet hoe hij moest reageren met al die jongens er omheen?
En jongens hebben ook nog weleens de neiging om het allemaal wat erger te doen lijken als ze het dan weer aan iemand anders vertellen.
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
pi_3838413
Ik zal het wel ff duidelijk uitleggen wat er nou gebeurd was....

Ik vond dus iemand al een hele tijd leuk! Soms wat meer soms wat minder...
En ik ben niet iemand die dan tegen niemand iets zegt want als ik iemand leuk vind schreeuw ik dat het liefste van de daken. Dus wisten een zooi vrienden het, dat waren ook vrienden van hem.
Met oud & nieuw toen kreeg ik eigenlijk wel beetje het idee dat hij mij ook wel wat vond, maarjah ik wist het niet helemaal zeker enzo.
Dus ik wachtte maar beetje af, ben ook erg verlegen enzo, maar dacht na een tijdje tjah als ik em leuk vindt moet ik toch maar wat proberen. Dus ik heel laf aan een vriend van me zijn telefoonnummer gevraagd, want dan kon ik als ik dat durfde em sms'en of bellen ofzo...
Die jongen zei nou moet je zelf vragen, nou daar heeft hij wel gelijk in. Maar die jongen had toch tegen hem gezegd dat ik ze nummer wilde hebben, waarop die jongen dus heel hard ging lachen, nou jah niet zo leuk dus, dit zei hij met de mededeling dat hij het nummer niet mag geven...
..daar ben ik niet boos over ofzo, vindt het alleen heel erg jammer, vond het echt een leuke jongen...

alleen vroeg ik me dus zeg maar af waarom die me dan niet leuk vindt, dus tjah ik dacht misschien vindt hij me wel raar ofzo...
maar dat kan natuurlijk ook wat anders wezen...

Zo zat het dus...

ben die zin vergeten???
  maandag 15 april 2002 @ 14:08:02 #19
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3838530
tipje:

doe NOOIT zoiets via via. Dan creeer je namelijk onzekere factoren die in je nadeel werken.

Da's bijna hetzelfde als wel een kraslot kopen, en dan een wildvreemd iemand laten krassen, waar je zelf niet bij bent. Dan hoor je gewoon 99 van de 100 keer dat het niks geworden is. Ook al viel er wel geld op.

Snap je?

Of het handig is, is een tweede...
pi_3839144
Ik weet dat ik dat niet moet doen, maarja, ben dan toch weer te verlegen om het te vragen, dus daardoor doe ik het dan toch via via..heel dom idd!
ben die zin vergeten???
  maandag 15 april 2002 @ 14:43:44 #21
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_3839211
quote:
Op maandag 15 april 2002 14:39 schreef Hierbenikdan het volgende:
Ik weet dat ik dat niet moet doen, maarja, ben dan toch weer te verlegen om het te vragen, dus daardoor doe ik het dan toch via via..heel dom idd!
De volgende keer dus wel gewoon doen?

Ik ben op zich ook vaak bang geweest een blauwtje te lopen, dus wat deed ik, ik was altijd met 5 meiden tegelijk bezig, had je er altijd nog wat over, mocht het mis gaan met eentje. Da's ook geen echt goede strategie, ik doe dat nu niet meer. Nu ben ik ook niet bang meer voor een blauwtje, ik hoef me niet te schamen/ verlegen te zijn wanneer ik iemand mee uit vraag. Op zich streel ik er iemand anders' ego een beetje mee, en als ik niets vraag, zal ik er NEVER NOOIT niet achter komen hoe het met die pertsoon zal zijn.

Veel succes en plezier!

Of het handig is, is een tweede...
pi_3841941
quote:
Op zondag 14 april 2002 19:50 schreef superrat het volgende:

[..]

Misschien vind 'ie je gewoon niet leuk...
Hoeft 'ie je toch niet raar te vinden?

* uit ervaring spreekt. Ratje kreeg NOOIT respons van jongens die ze leuk vond

Als jij dat op die foto ben,... kom maar een keer bij mij langs heh heh
Lambo of Rekt
pi_3842703
Zoen hem gewoon want zoenen rulez
Wat boeit het of het nog wat verder gaat worden. Zoenen is gewoon keilekker al is het maar voor de lol
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_3843501
Als ie je uitlacht lijkt het me best wel een eikel:r
Als een meisje tegen mij zegt dat ze mij leukt vind ga ik haar toch ook niet uitlachen

[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 15-04-2002 20:13]

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_3843895
quote:
Op maandag 15 april 2002 19:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
Als ie je uitlacht lijkt het me best wel een eikel:r
Als een meisje tegen mij zegt dat ze mij leukt vind ga ik haar toch ook niet uitlachen
Tuurlijk wel Nee geintje, het is zeker wel triest dat ie dat deed ja. Hij kan het op z'n minst normaal vertellen tegen je dat ie je niet leuk vind.
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')