Nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, biecht maar op wanneer ben jij op date geweest
Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij heeft geen tieten, nee... ik wil niets van hem..
geloof het of niet, maar ik kan ook gevoel hebben en niet alleen aan neuken/batsen/ketsen/naaien/wippen/vrijen/seksen/genanthard uitwonen etc. denken.
*Aait*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee klopt, het was een hoax, snuitjes kunnen alleen neuken
ik snap het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:18 schreef halfbearad het volgende:
Nou, en ook in de kroeg waar ik was. Wat een domme wijven.Wel gezellig, maar ik laat me geen oor aannaaien.
Ik ga nu slapen.quote:
Nou ze waren er eigenlijk enkel op uit om me een beetje op te naaien zodat ik iets doms ging doen om me te bewijzen. Een kruk bezet houden ofzo, of op een drankje letten.quote:
Zulke vrouwen voor gek zetten kun je een hobbie van makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:40 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ze waren er eigenlijk enkel op uit om me een beetje op te naaien zodat ik iets doms ging doen om me te bewijzen. Een kruk bezet houden ofzo, of op een drankje letten.
Dat soort infantiele shit ben ik wel een beetje ontgroeid.
Mja, was wel duidelijk. Ben toen maar met wat meiden die natuurwetenschappen studeerden gaan kleppen. Wel aardig maar zaten aan de cola. Toen met een meid die whiskey aan het kieperen was. Leuk maar wederom een beetje debiel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zulke vrouwen voor gek zetten kun je een hobbie van maken
Ben jij dan in je eentje naar een kroeg gegaan om met meiden te praten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:47 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mja, was wel duidelijk. Ben toen maar met wat meiden die natuurwetenschappen studeerden gaan kleppen. Wel aardig maar zaten aan de cola. Toen met een meid die whiskey aan het kieperen was. Leuk maar wederom een beetje debiel.
Ben toen maar naar de snackbar gegaan en daar een beetje gaan lullen.
Ben geloof ik naar de verkeerde kroeg gegaan vandaag.
Mijn 27,5e verjaardag vieren met een bbq voor meer dan 30 man..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef rival het volgende:
Ja dat is het zeker!![]()
Ik ruik weekend, goedemorgen![]()
Stelling (oke een vraag)
Wie heeft de meest wilde plannen voor dit weekend? En die zijn?
Badabing Badaboomquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
Als je één van je zonnebrillen verkoopt kan je 20 keer op en neer naar Amsterdam..
bbqquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn 27,5e verjaardag vieren met een bbq voor meer dan 30 man..en daarna door naar de stad om een fout feestje op te zoeken
Hehe, nee, die is maar 1x in de maandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:59 schreef rival het volgende:
[..]
bbqhopen op beter weer dan wat ik hier zie
aha, en dat wat je elke avond doet dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |